#1 Skrevet Januar 27, 2012 (endret) Er i ferd med bytte av bakluke på S4en min, og skal demontere bakluka på en 100 i helga, men jeg vet at jeg ikke klarer trekke alle ledningene ut fra bakluka. Å er vel ikke noe plass man kan koble fra i bilen og dra ut ledningene komplett? HJELP, finner ikke ut av dette, har ikke lyst å måtte klippe og lodde en hel skog med ledninger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2012 Er plugg(er) på venstre side nedi ved lykta eller litt lenger forover. Må løsne taktrekket litt for å komme til, men er absolutt ikke umulig. Er nok slik det er tenkt for å settes sammen på fabrikken! Husk slangen til spyleren på høyre side, er vanligvis skjøtet rett innenfor gummibelgen. Sjekk også kablene der de går gjennom gummibelgen når du har det fremme, er _veldig_ mange som har sprukne kabler der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2012 Er plugg(er) på venstre side nedi ved lykta eller litt lenger forover. Må løsne taktrekket litt for å komme til, men er absolutt ikke umulig. Er nok slik det er tenkt for å settes sammen på fabrikken!Husk slangen til spyleren på høyre side, er vanligvis skjøtet rett innenfor gummibelgen. Sjekk også kablene der de går gjennom gummibelgen når du har det fremme, er _veldig_ mange som har sprukne kabler der! Okey, har sett disse nede i venstre side, men trodde pluggene muligens var litt store å få gjennom, men skal få prøvd det da =) Spyler og vakumslangen skal vi nok alltids få orden på =) Tusen takk for nyttig svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...