#1 Skrevet Januar 27, 2012 Vant en Ipod Nano i vervepremie og siden jeg klarer meg fint med iphone så selger jeg denne. Den er ikke brukt og esken er fortsatt forseglet. Selges for kun 700,- pluss frakt eller den kan hentes i hammerfest. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2012 Ingen som trenger en liten Ipod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2012 700 + frakt? Jeg betalte 1195 for en 16 gb inkludert frakt i desember 2011. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2012 Koster ny 999,- inkl frakt og gravering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2012 Vet ikke hva frakt vil komme på, men er vel best å sende som norgespakke og da blir det bra likt mot apple sine priser ja.. Sparer vel 150,- kanskje.. Men er jo lov å komme med bud Men trenger ikke å komme med bud lavere enn 550,- (pluss frakt) Da burde vel prisen begynne å bli litt bedre?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2012 Byr 500,- inkl frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 3, 2012 Byr 500,- inkl frakt Blir for lite.. Mn er jo lov å prøve hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 1, 2012 600,- inkl frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...