#1 Skrevet Januar 27, 2012 Har diverse deler fra S2 en til overs... Stort sett alt som ikke har noe i en banebil å gjøre... Skrik ut hvis dere trenger noe... Mvh Håvard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2012 Du har ikke tilfeldighvis en vindusrute på førersiden forran ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2012 Gitter til s2 fanger fremme? Plastgitteret altså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2012 Dekselet med taklukebryter og coupe lys? hvis der er takluke da:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 27, 2012 Dekselet med taklukebryter og coupe lys? hvis der er takluke da:P Det er det... Har nok dette liggende ja... Gitter til s2 fanger fremme? Plastgitteret altså. Det har jeg dessverre ikke... Rs2 front. Du har ikke tilfeldighvis en vindusrute på førersiden forran? Det har jeg, men skal selge komplette dører tenkte jeg... Kan muligens selges løst, bud på pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 27, 2012 (endret) Har du sort teppe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2012 Har du sort teppe? Nei, desverre... Det har det aldri vært i bilen så lenge den har vært i mitt eie... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 28, 2012 Hei har du frontlykt høyre foran med linse? kamaksel føler og vindusheis venstre foran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 28, 2012 Har du blinkers og tåkelys til frontfangeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 28, 2012 Hei har du frontlykt høyre foran med linse? kamaksel føler og vindusheis venstre foran? Har vindusheis liggende... Har du blinkers og tåkelys til frontfangeren? nei dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 12, 2012 Har du Luft filterboks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 12, 2012 El vinduer på denne? Evt pris på komplett med brytere/motorer og mekanisme/ledningsnett begge dører? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 13, 2012 Har du noe regrem deksel? --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.348814,10.908361 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 14, 2012 Har du noe regrem deksel? Nei, desverre... --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.348814,10.908361 El vinduer på denne? Evt pris på komplett med brytere/motorer og mekanisme/ledningsnett begge dører? Har komplett til høyre dør. Venstre er solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 15, 2012 Ok, har defekt manuell heis på venstre så da får jeg lete litt videre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 1, 2012 Skal du bruke ekstrakjøleren til denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 1, 2012 Skal du bruke ekstrakjøleren til denne? Nei, men denne har jeg desverre ikke lenger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...