#1 Skrevet Januar 27, 2012 er det noen her som veit om det er mulig og få godkjent golf2med vr6 motor?hva må evnt til? noen som har gjort det før,eller kjenner til noen som har gjort det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 29, 2012 er det noen her som veit om det er mulig og få godkjent golf2med vr6 motor?hva må evnt til? noen som har gjort det før,eller kjenner til noen som har gjort det. Ja? Finnes det noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 29, 2012 Hva med å søke og lese svarene man finner da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 29, 2012 Hva med å søke og lese svarene man finner da? Ja, søkte litt rundt istad;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 29, 2012 Det er noen få biler som har vr6 godkjent, men meg bekjent er ikke dette mulig å få til nå desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 29, 2012 Hva med å søke og lese svarene man finner da? man kan jo like godt slenge med ett hyggelig svar, når man først tar seg bryet med å skrive og da.. så fremstår vi i klubben som hjelpsomme og ikke vittigper.. Til saken.. ja det finnes godkjente mk2 vr6 i norge. De siste årene har det blitt betraktelig vanskligere å godkjenne ombygginger generelt. største problemet med vr6 er ikke effekten, men vekten. det er ikke enkelt (heller nær umulig) å få vektendret kjøretøy idag. for mer info og mer konkret svar på dine spm angående godkjenning bør du rette til Statens vegvesen og eller Sfoor gruppen. 81522000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 29, 2012 Ja, søkte litt rundt istad;) Vurderer du å bygge om din 16v (som også er en original 16v?)? Jeg ville isåfall ha tatt utgangspunkt i en kjipesen Golf istedenfor, hvis ikke vil jeg påstå at du ødelegger verdien på Golfen bra mye, sett i de som er over snittet interessert i disse bilene sine øyne. Edit: Slenger med en smiley for RA sin skyld:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 1, 2012 Vurderer du å bygge om din 16v (som også er en original 16v?)? Jeg ville isåfall ha tatt utgangspunkt i en kjipesen Golf istedenfor, hvis ikke vil jeg påstå at du ødelegger verdien på Golfen bra mye, sett i de som er over snittet interessert i disse bilene sine øyne. Edit: Slenger med en smiley for RA sin skyld:) Vurderer ikke, er bygd om:) Skjønner hva du mener, men er da vel ikke noe problem å bygge tilbake til 16v igjen om man vil ha den som det. Skal gjøre alt jeg makter for å få denne godkjent, om jeg så må til tyskland! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 1, 2012 man kan jo like godt slenge med ett hyggelig svar, når man først tar seg bryet med å skrive og da.. så fremstår vi i klubben som hjelpsomme og ikke vittigper.. Til saken.. ja det finnes godkjente mk2 vr6 i norge. De siste årene har det blitt betraktelig vanskligere å godkjenne ombygginger generelt. største problemet med vr6 er ikke effekten, men vekten. det er ikke enkelt (heller nær umulig) å få vektendret kjøretøy idag. for mer info og mer konkret svar på dine spm angående godkjenning bør du rette til Statens vegvesen og eller Sfoor gruppen. 81522000 Takk for godt svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 1, 2012 da blir jeg med.hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 1, 2012 da blir jeg med.hehe Gromt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...