#1 Skrevet Januar 27, 2012 O34c sprut komplett med ledningsnett,triggersensor,reimhjul med påsveiset triggerskive,coiler og ellers alt som trengs. Alt er nytt.kun koblet opp. Selges 7000 eller bud. Ta kontakt på 97701530. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2012 IIc eller Ic? hvilken motor har det vært prøvemontert på? 10vt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2012 På 10v ja. Er et b sprut som jeg kjøpte oppgradering til c. Kom med bud. Skal bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2012 På 10v ja. Er et b sprut som jeg kjøpte oppgradering til c. Kom med bud. Skal bort Da antar jeg at det er et stage IIc-sprut da Kan ramse opp alle delene som følger med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2012 (endret) Reimhjul med påsveiset triggerhjul,coiler, ledningsnett,følere,trigger sensor til veiva med brakket. Er det jeg kommer på i farten. Send meg gjærne en melding om dere lurer på noe mere. Er ikke så ofte her. 97701530 Lagt til etter 4 dager: 6000 er bydd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...