Kjørelys funker ikke på Audi 200

Anbefalte innlegg

Hei!

Bilen min har diverse elektriske problemer, men det mest irriterende akkurat nå er kjørelyset som absolutt ikke vil funke. Bilen var så grei at kjørelyset funket på Eu kontroll, men ikke noe mer enn det.

Parklysene lyser når bryteren står på kjørelys, og når jeg setter på langlys lyser alle pærene.

Også tåkelysene, om det er de nærmest grillen..

Tåkelysbryteren min lever sitt eget liv å blinker når den føler for det. Kan denne gjøre slik at kjørelyset ikke funker?

Så nå har jeg fått skjekket bryter, sikringer og pærer. Har ikke funnet noen releer.. :D

Noen som har tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sleit med hovedlysbryteren på min 100 med lignende symptomer, så jeg ville ha byttet med en som du veit virker bare for å se.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt bryter på høggeren.. Det funket ikke. Skal feilsøke litt bryter senere. Kanskje begge er ødelagt. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De nærmest grillen er fjærnlys. Er 4 fjernlys på disse.

Er ikke noe rele på nærlysa, alt går igjennom bryteren. Sånn bortsett fra det så aner jeg ikke hva feilen din kan være..heh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.