Soting av ruter i Grenlands-Området.

Anbefalte innlegg

Jeg skal sote rutene på bilen min, og har sjekket litt rundt ang priser. Men jeg syntes det blir for dyrt å gjøre det "proft". Skal sote 5 ruter (bakrute og 4 sideruter), og må da ut med ca 5000,-. Er det noen som vet om folk som kan gjøre dette for en billigere penge? Trenger ikke være firma, så lenge det blir bra. Helst i Grenlands-området (Nedre Telemark), men kan jo godt flytte litt på meg. Takker for alle svar. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5000 med kvitt er svin billig, har i drammen koster fra 6000 for og få gjorte det. Men heldigvis kjenner man litt mennesker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk soter`n hos Riis Bilglass på Kjørbekk så blir du fornøyd og slipper unødvendig irritasjon i ettertid. Garanterer at du vil bli mye mer tilfreds med resultatet kontra det å spare noen penger og kanskje få et dårligere resultat som ikke holder hva det er lovet. Kjedelig å i ettertid angre på at du ikke spytta i de kronene ekstra for å få det helt profft når du først har valgt å bruke noen kroner på solfilm.

Iallefall min mening. Har filma 2 biler hos Riis nå.....og om toning av ruter blir et tema på neste bil får Riis jobben.

Mvh

Kristian.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.