#1 Skrevet April 10, 2005 Jeg skal sote rutene på bilen min, og har sjekket litt rundt ang priser. Men jeg syntes det blir for dyrt å gjøre det "proft". Skal sote 5 ruter (bakrute og 4 sideruter), og må da ut med ca 5000,-. Er det noen som vet om folk som kan gjøre dette for en billigere penge? Trenger ikke være firma, så lenge det blir bra. Helst i Grenlands-området (Nedre Telemark), men kan jo godt flytte litt på meg. Takker for alle svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2005 Jeg fikk gjort det på Riis bilglass i skien og er meget fornøyd, betalte 5000,- vi har diskutert dette tidligere i denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=12915&highlight=riis+bilglass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2005 5000 med kvitt er svin billig, har i drammen koster fra 6000 for og få gjorte det. Men heldigvis kjenner man litt mennesker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2005 Bruk soter`n hos Riis Bilglass på Kjørbekk så blir du fornøyd og slipper unødvendig irritasjon i ettertid. Garanterer at du vil bli mye mer tilfreds med resultatet kontra det å spare noen penger og kanskje få et dårligere resultat som ikke holder hva det er lovet. Kjedelig å i ettertid angre på at du ikke spytta i de kronene ekstra for å få det helt profft når du først har valgt å bruke noen kroner på solfilm. Iallefall min mening. Har filma 2 biler hos Riis nå.....og om toning av ruter blir et tema på neste bil får Riis jobben. Mvh Kristian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...