#1 Skrevet Januar 28, 2012 Hei, jeg driver å vurdere å kjøpe meg en Transporter T5 4 Motion, Helst nyere en 06. Det jeg lurer på er det noe man bør passe på eller se etter når det gjelder disse? Er en som jeg er meget interisert i er en 07 130hk 4motion lang type som har godt 140tusen km. Mvh Ringlund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2012 rustflekker i lakken har det vel vært en del av iallefall hvis de har gått som firmabiler så er jo bruken ofte deretter desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2012 Den jeg har funnet skal være meget bra i lakken, den er vist kjørt av en snikker men er vist en som har drevet selvstendig og så var han vist rundt 60 år så kan da ikke væra kjørt ihjel da tru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2012 Jeg vet om en Transporter viss du er interessert! t5 4motion hvit og 2007 mod. Står litt lenger nord i dalen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2012 Fatters har hatt 3stk sånne med 4wd og uten, er en gjenganger med lakk, slittasje i forstilling osv.. vært mye garanti saker på de han har hatt.. alle 3 har fått ny lakk ivertfall og En fikk t.o.m; ny turbo,girkasse,forstilling,lakk, bærekuler 2-3ganger.. Men gode biler da disse tinga fiksa så skal det vel være greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2012 Jeg ble for seint ute til den 07`n jeg så på . Prøvde en i går men vinduer rundt hele men klarte messom ikke å besteme meg . Lars Sverre Enstad har du noe mere info om den eller? vil helst ikke ha hvit men er den strøken så . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 31, 2012 06 mod visstnok, gådd 118'. sommer og vinterhjul. elektriske ruter, ikke motorvarmer men dieselvarmer, setevarme hos fører. skal skifte en framskjerm som har blitt bulka. har verkstedtime i mårra. da fremstår den som rimelig strøken.for tiden noget innredet bak i bilen med noen hyller, men det fjernes selvsagt. meget pent brukt i den tiden den har vært hos min svoger. han mente rundt 160 lapper for den, men det kan garantert diskuteres viss du prater med han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 31, 2012 Kan vere greit og sjekke historik på vannpumpe og oljekjøler. Vannpumpen ryker ofte før 100t km og det resultere ofte i vann i olje. Veit og at det har vert kampanje på oljekjølere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...