#1 Skrevet Januar 28, 2012 Plages med turbotrykket, det kommer og går som det passer. (N75, map-sensor osv?) Er det noen som kan være behjelpelige med diagnose? 1,9tdi 131hk AVF med chip. Mvh Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2012 Har VAG-COM lite, altså sånn billig vag-com, eneste jeg mangler er en bærbar pc min er på reprasjon.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2012 Så da har du kabelen og? Mulighet å ta en titt i morgen? Har pc. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2012 Har kabel ja.. Kommer til Narvik på Mandags mårran.. så kan ta det iløpet av uken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2012 Såpass, da blir det nok en telefon til Svebjørn Auto på Mandag.. Helt ubrukelig nå. Men takk. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2012 Fikset! Testet en lmm jeg hadde liggende, da ble den frisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...