#1 Skrevet Januar 28, 2012 Hei Noen som lett kan forklare meg hvordan jeg tar ut frontlyktene på en 08. Passat 3c uten xenon. Mener å huske det er 2 eller 3 skruer oppå hver lykt, + att grillen sikkert må demonteres. Men ellers er jeg helt blank og i utgangpsunktet vant til å skru på biler som er 30år eldre:) Håper på noen tips.. pÅ forhånd takk for hjelpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2012 Hei. 2 skruer på toppen, 2 skruer under lyktene, og muligens 2 til som holder en "list" under lykta. Kan ikke komme på at det var flere..... Sent from my HTC Desire using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2012 Måtte av med frontfangeren på min iallefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2012 Tenkte å bytte parkpærene her om dagen, men kom ikke til. Av med alt å komme til dem og? Har Xenon-lykter forøvrig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2012 Parkpærene kommer du til. Regner med du har de adaptive lysene? I såfall åpner du dekselet der H7 pærene sitter. Inni der finner du en grå plast-spak. Den trekker du rett ut og i enden av den sitter parkpæren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2012 Måtte av med frontfangeren på min iallefall... Stemmer nok det: flau :, hadde allerede min fanger av jeg... Og det er nok vanskelig å komme til skruene under lykta uten å ta av fangeren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...