Anbefalte innlegg

Hei

Noen som lett kan forklare meg hvordan jeg tar ut frontlyktene på en 08. Passat 3c uten xenon.

Mener å huske det er 2 eller 3 skruer oppå hver lykt, + att grillen sikkert må demonteres. Men ellers er jeg helt blank og i utgangpsunktet vant til å skru på biler som er 30år eldre:)

Håper på noen tips..:)

pÅ forhånd takk for hjelpa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

2 skruer på toppen, 2 skruer under lyktene, og muligens 2 til som holder en "list" under lykta.

Kan ikke komme på at det var flere.....

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte av med frontfangeren på min iallefall...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å bytte parkpærene her om dagen, men kom ikke til. Av med alt å komme til dem og? Har Xenon-lykter forøvrig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parkpærene kommer du til. Regner med du har de adaptive lysene? I såfall åpner du dekselet der H7 pærene sitter. Inni der finner du en grå plast-spak. Den trekker du rett ut og i enden av den sitter parkpæren.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte av med frontfangeren på min iallefall...

Stemmer nok det: flau :, hadde allerede min fanger av jeg... Og det er nok vanskelig å komme til skruene under lykta uten å ta av fangeren..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.