Anbefalte innlegg

Fikk litt problemer med Transporteren min i dag!

Først trodde jeg det var turbohavari, da det kom en slags skrikelyd over 1500 omdr. men dengang ei... Kikka litt oppi motorrommet og fikk se at det var mye alu-støv oppå girkassa. Skjønte da hva som hadde skjedd, så da var det bare å bite i det sure eplet og ta ut kassa!

Her er synder'n:

bilde-8.jpg

Og jaggu hadde jeg rukket å kjøre såpass lenge at det hadde forsynt seg litt av clutch-huset også:

bilde-9.jpg

Noen som har noen formening ang. nytt svinghjul? Burde jeg gå over til enkeltmasse svinghjul istedet?

Bilen er en 05 transporter 1,9 Tdi 86 hk, og den er ikke chippet eller noe sånn.. kommer heller ikke til å bli det, men det hender jeg drar både lifter og gravemaskiner i forbindelse med jobb, så da er det greit å ha noe som tåler litt.. Kom gjerne med tips til hvor man får kjøpt et nytt et uten å måtte betale gull... ;)

Håper noen har noen gode tips :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.