Skiftet Haldex controller-oljelekkasje!

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg race controller til min Audi A3 99 mod.(gen 1 Haldex) På den originale er det utfrest til o-ringer som tetter mot diffen, på den nye er det en metallplate som skal være pakning,og nå får jeg det ikke til å bli tett.Må jo få tak i en ny pakning,men det kan ta sin tid.: bh :

Er det noen som har prøvd å lage pakning av pakningspapir? eller er oljetrykket for høyt slik at pakningen blåser ut?

Er det noen som har gode råd her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har prøvd å lage pakning selv? eller har andre erfaringer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvor høyt trykk du har. Men paknings stoffet til mitsubishi/nissan/toyota (orginalt produkt)Tetter det meste. Brukes på omtrent alle motordelene kjølevann/olje på japanske biler. I stedenfor pakning der det er metall mot metall. Jeg har kun god erfaring med det. Det kan ikke sammenlignes med motor silicon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk i dag mail fra leverandøren om at det på di første årsmodellene, kan det være nødvendig å slipe vekk litt gods av diffen, så får sjekke opp det først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.