#1 Skrevet Januar 28, 2012 Jeg har kjøpt meg race controller til min Audi A3 99 mod.(gen 1 Haldex) På den originale er det utfrest til o-ringer som tetter mot diffen, på den nye er det en metallplate som skal være pakning,og nå får jeg det ikke til å bli tett.Må jo få tak i en ny pakning,men det kan ta sin tid. Er det noen som har prøvd å lage pakning av pakningspapir? eller er oljetrykket for høyt slik at pakningen blåser ut? Er det noen som har gode råd her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2012 Ingen som har prøvd å lage pakning selv? eller har andre erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2012 Vet ikke hvor høyt trykk du har. Men paknings stoffet til mitsubishi/nissan/toyota (orginalt produkt)Tetter det meste. Brukes på omtrent alle motordelene kjølevann/olje på japanske biler. I stedenfor pakning der det er metall mot metall. Jeg har kun god erfaring med det. Det kan ikke sammenlignes med motor silicon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2012 Fikk i dag mail fra leverandøren om at det på di første årsmodellene, kan det være nødvendig å slipe vekk litt gods av diffen, så får sjekke opp det først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...