Vann i fotbrønn høyre side bake!

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ny bruker av vw-Audi club og dette er mitt første innlegg.

 

Jeg har en Audi S4 C4 1993 modell. Problemet er at når den står ute og det har regnet så kommer det inn vann i fotbrønna bak passasjersetet. Er det noen som kanskje har en ide eller vet hvor vannet kommer inn fra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke noe hull der det kanskje skulle vert en gummi"propp" som er borte, slik at vannet kommer inn der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm det er jeg slettes ikke sikker på. Jeg tenkte det kanskje kunne være en kanal eller noe i stolpen der som kanskje kunne være tett og som da lar vanne strømme inn på gølve bake? Eller at det er dårlige pakninger i døra som kan gjøre slik at vannet slipper igjennom og gjør matta bak passasjersetet klissvåt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke komme inn gjennom coupefilteret ? veit det er mulig på b5 ... at det kan komme gjennom der og ned gjennom fotvarme kanalene ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom borti samme problemet med min C3. Der hadde dreneringshullet i vannkassa tetta seg med løv og vannet hadde rennt inn inntaket til coupevifta. Vannet fulgte laveste luftkanalen og endte opp på gulvet høyre bak. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm ja det kan tenkes. Det var et fornuftig svar. Jeg har vært plaga med mye løv og skjit som har satt seg i filtrene og det var helt stappfult av dødt løv fremme i motorrommet, under plastdekselet der hvor du kommer til viskermotoren osv.

 

Kan noen fortelle meg hvordan jeg får sjekket dette og hvor jeg kommer til coupe-filteret? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må virkelig takke for raskt svar og for en oversiktlig og fin manual :) Creds for alle svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var slik på 80'ien min, der var det et hull på siden av sikringsboksen (venstre side under panser) der gummi"proppen" var fjærnet. Etter regnvær fyltes dørken på venstre side seg, og i nov i fjord øste jeg ut over 40 liter vann :P: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.