#1 Skrevet Januar 29, 2012 (endret) Jeg tok nedi med bilen min i dag (2000 mod A3 1.8TQ) og da begynte olje sensor pæra å lyse! Kan det ha vært bare en ledning som har falt av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2012 Kan vel ligge litt i kortene at noe skjedde i det du kjørte nedi kanskje? Bare å ta en kikk på ledningene til sensoren det... Har du kjørt såpass neddi hadde jeg tatt en titt under der uansett;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2012 ja, altså jeg går jo ut ifra at de to hendelsene er relaterte! Tok ikke hardt nedi, bare skrapet litt langs isen. Må vel få tak i bukker slik at jeg får satt opp bilen da. Noen som kan beskrive eller vise hvor denne sensoren sitter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2012 (endret) Fikk fiksa det! Var bare kontakten som hadde falt av, satte den på plass også skiftet jeg plugger etterpå. helt selv! Fagbrevet kommer vel i posten snart Er ny på forumet, hvordan setter jeg denne tråden som løst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...