#1 Skrevet Januar 29, 2012 hei! er det noen som har lykkes med å montere disse? er jo steinharde jo å umulig å få inn i hullet på stabstaget, jeg har tidligere montert powerflex foring av samme type, og det gikk jo lett... men dette er helt umulig og går mest sannsynig i søppla så blir det nye orginale istedet har prøvd med smøring å koke den først for å få den varm og myk, men er jo nytteløst. http://www.034motorsport.com/chassis-components-audi-40008090urq-sway-bar-end-link-density-line-early-small-chassis-audi-p-20179.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2012 Prøvd dette? " We recommend using a press or vise to install these bushings as they are significantly harder than OEM mounts. Also, we recommend freezing them in the freezer before installation." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2012 Jeg har ikke montert akkurat de der.. men har montert sånt "rubber snub" feste eller hva nå enn det heter fra dem... endte med at jeg nuka den mye lengere i microen enn de sa var ok og smørt inn det jeg skulle feste den på med såpe. fryse? hmm.. høres jo ut som du kun gjør vondt verre da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2012 Det var dette som står på 034 sin side. Personlig pleier jeg å dreie koniske styrehylser til slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2012 ja, har prøvd med skrustikke, fryser eller mikrovn har jeg ikke prøvd enda.. hehe... blir orginale for min del tror jeg, da jeg ikke gidder å bruke timesvis på dem.. men hadde vært artig å høre om noen her inne har klart å få dem på, og ikke minst hvordan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2012 Har kjøpt slike foringer eg også, såg litt på monteringen her om dagen. Dette kan ikkje bli enkelt og få til uten og ripe opp nylakkerte deler. Men eg skal prøve me fryser og så har me 500 tonns presse på jobb, så me får sjå, noko må gi etter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...