Anbefalte innlegg

Da kan jeg melde at for alle dere (kanskje ikke så mange men..) som kjører fordi eller er i nærheten av Bekkestua så kommer det ny selvvask hos Shell Eikeli! Det kommer til å bli 3 utendørs båser, altså liten sjans for at du må stå i kø.

 

Ifølge sjefen skal det være ganske kurrante saker. Han sa at de som skal levere utstyr heter "Frank".

Se her: http://www.frank-hdr.de/downloads_pdf_e/ABO120.pdf

 

De vil stå klare om ikke mange dagene. Tipper ca 2 uker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frank er vell samme merket som de bruker på selvasken ved Mitsubishi på nesbru? Der har de 5 utendørs plasser hvertfall :) Funker helt ok de maskinene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frank er vell det de aller fleste statoiler har. Grunnen til at dette er litt "spesielt" er vell at i akkurat dette/mitt område er det svært få selvvasker. Så det blir ofte lang kø..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips, eneste er at det er kjipt å stå ute når det er kaldt. Kan også anbefale Shell på Rud. Her må du ha et eget kort som du fyller opp, som du må bruke for å komme inn i hallen. Hallen er også beregnet for store kjøretøyer, så på dagtid er det ofte lastebiler etc. her. Men med kortet kan du dra og vaske når som helst utenfor åpningstid. Det er stor plass til to biler, skikkelig høyttrykkspyler og egne pistoler for skum og avfetting. Det trekkes kun penger av kortet mens du bruker vann, skum etc., så du slipper å stresse med å bli ferdig før tiden går ut :) Er også en egen kran der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, der må jeg kanskje få meg et kort :P Hater når tiden tikker å går uten at jeg bruker utstyret..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, enig. Går som regel greit å vaske der kveldstid i alle fall (stasjonen stenger kl 20), eller tidlig i helgene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg trekke ned Frank sin selvvask! Men av de jeg kjenner som har handlet fra han før så gjør de det ikke igjen. Er nok flere problemer på forhandler nivå enn kundeopplevelse med anleggene. Dette henger jo selvfølgelig sammen med at ingen lar noen vaske på en selvvask med problemer pga klager. Tipper sjefen din river seg i håret om noen år ;)

 

Ett annet tips: Reserve deler til anlegget kan man fint finne på nettet til 1/5 av prisen ;)

 

-Tore

 

PS: Franks Selvvask

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.