#1 Skrevet Januar 30, 2012 motor er trolig skåret og den har en skade på forskjerm høyre side. ellers virker bilen til å være i god stand. ikke noe spess rust. bare litt overfladisk. for 2500 kan det følge me en 1.8 motor som sviver. komplett helt gt interiør. strøkent. bud. gt bredding. bud. gti vinge. bud. mye deler bare å sende forespørsel. bilder blir tatt etter forespørsel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2012 Kan du sende meg noen bilder av interiøret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2012 Kan du sende meg noen bilder av interiøret? Skal ordne det imorgen tidlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2012 Int i interiør. Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2012 (endret) bilder sendes på mail men skal få renset interiøret men har bilder som det er nå Lagt til etter 4 dager 22 timer: Når snøen letter litt graver jeg frem bilen og demonterer, dører(5dørs), bakluke, panser, interiør, dashbord(uten airbag), fangere, bredding og litt div. skrik ut om du trenger noe om ikke noen vil ha den hel å sette i ny motor og eu.gokjenne den. er kjørbar men så vitt den siger når den blir varm. trengs også ny bensinpumpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2012 buuump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2012 bump, skal bort før 20 mars. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2012 Er framfangeren hel ? og har du bilder av den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 25, 2012 Har en kompis som lurer på om interiøret er solgt, evt pris, og bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 27, 2012 Hei, han som eier bilen var nettopp involvert i en bilulykke. Skal få tatt bilder av det dere ønsker når jeg kommer hjem fra nordsjøen og få lagt det ut her. Bilen skal i pressa før 20.mars, men den blir demontert før den tid =) Har en kompis som lurer på om interiøret er solgt, evt pris, og bilder Ingenting er solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 27, 2012 offda, går det bra med han? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 27, 2012 offda, går det bra med han? http://dalane-tidende.no/index.php?page=vis_nyhet&NyhetID=10560 Ja han var utrolig heldig, men ligger fortsatt på sykehus. Så da får vi hjelpe til med det vi kan =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 27, 2012 Men det ser ut til at det går greit med han? Har hatt litt med han og gjøre tidligere, og snakket med han for ett par uker siden. Men siden jeg ikke kjenner han så godt så vet jeg bare det som står på nettet. Og det er ikke oppdatert siden 21. Send gjerne en pm til meg hvis du ikke vil legge det ut her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 27, 2012 Men det ser ut til at det går greit med han? Har hatt litt med han og gjøre tidligere, og snakket med han for ett par uker siden. Men siden jeg ikke kjenner han så godt så vet jeg bare det som står på nettet. Og det er ikke oppdatert siden 21. Send gjerne en pm til meg hvis du ikke vil legge det ut her. Det går bra ja, han er gode gamle Jan Terje =) pm sendt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 17, 2012 (endret) da er golfen klar til og vrakes Dynamo, visker motor og hjerne er demontert underpanseret (tror jeg har en gasser og liggende) ellers er det 4 dører, dashbord, strøkent interiør fra gti/gt;) satser på det var det for og baklykter også :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 20, 2012 Buuuump :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 27, 2012 Opp igjen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 28, 2012 bilde av braketten til dynamo?:=) mms 91648760 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 4, 2012 (endret) Skal ordne det når jeg kommer hjem imårra :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 6, 2012 jeg har ikke fått vært oppe i garasjen enda å tatt bilde desverre. mn buuump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...