vag com pin out og motorlampe etter ombygging til manuell

Anbefalte innlegg

S4 C4 2.2

Vag com virker ikke etter ombygging til manuell kasse, har også fått motorlampe som jeg skulle funnet ut av. Motor stopper av å til og er tregstarta, men har ikke hatt motorlampe tidligere

skulle ha funnet ut av dette så snart som mulig...

Har original ross teck som fungerte før ombygging

ingen sikringer røket

Girindikator viser park når tenning er på og når motoren starter, lyser alle omvendt.

Har målt på tilkoblingen til vag com oppe i kassen, sort kontakt, brun ledning og rød/hvit gir ikke spenning. skal ikke den gi 12 volt?

måler noe spenning på grønn og hvit ledning på hvit kontakt, men er usikker på hva det skal være

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter det jeg kan se ut at koblingskjema er det den sorte kontakten kommer den med pluss og minus 12 v og plussen går via en 10 amp sikring. Vet ikke hvor denne sikringen sitter eller om den har røket

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk sikring #21 i sikringsboksen. Mener den går i samme krets som hornet. Går ut ifra at du hadde tenning på når du målte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk sikring #21 i sikringsboksen. Mener den går i samme krets som hornet. Går ut ifra at du hadde tenning på når du målte?

Hadde på tenning ja, hvis den bare mangler strøm kunne jeg jo tatt fra noe annet, kurs 21 var i orden, Skal vistnok være en 10 amp en plass til denne, men vet ikke hvor....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til Arild : vinke : som fant kretsen som var kortsluttet (hornet, tuta) sikring nr 19 i sikringsboksen. må ha oversett denne i dag da jeg holdt på: dum ::o

Og da ble det lett å finne feilen som var kjøleveskesensor som jeg må ha nappet ut under girkasseombygging.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.