Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvilken innpress jeg må gå for når jeg skal kjøpe nye felger.

Jeg ønsker å ha felger som går helt jevnt med skjermen og ned.

 

Har i dag innpress 45.

Lurer på om jeg kan gå helt på innpress 25 eller om 30/35 er maks før de stikker utfor skjermen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spørs helt på bredde på felgene.

Men eg hadde fremme 8,5"x19" på ET 35, ganske kant i kant.

Bak hadde eg 9,5"x19" på ET38, det var heilt kant i kant, såg du litt fort så såg det ut som det sto litt utfor.

men med ET35 på 8,5" bak trur eg du får de litt lengre fra skjermen(Altså breiere skjermer bak enn fremme)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spørs helt på bredde på felgene.

Men eg hadde fremme 8,5"x19" på ET 35, ganske kant i kant.

Bak hadde eg 9,5"x19" på ET38, det var heilt kant i kant, såg du litt fort så såg det ut som det sto litt utfor.

men med ET35 på 8,5" bak trur eg du får de litt lengre fra skjermen(Altså breiere skjermer bak enn fremme)

 

Da hadde du normalt innpress på ET45?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hadde du normalt innpress på ET45?

 

Ja, org inpress er\var ET 45 på desse(er jo litt avhengig av felger den ble levert med) men på den eg hadde var det 7x16" med ET45.

Samme karroseri som du har, bare facelift, men trur ikkje det blei endret på bredden på skjemene da.

Du ser bilde i signatur også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på hvilken innpress jeg må gå for når jeg skal kjøpe nye felger.

Jeg ønsker å ha felger som går helt jevnt med skjermen og ned.

 

Har i dag innpress 45.

Lurer på om jeg kan gå helt på innpress 25 eller om 30/35 er maks før de stikker utfor skjermen.

 

ET35 er det du skal ha, godt kompromiss mellom utseende og kjørbarhet (skal ikke subbe med rett felg- og dekkbredde, opptil 235 på 9 tom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.