#1 Skrevet April 10, 2005 Lurer på om jeg skal lakkere grillen på min Golf 3. Hvordan skal jeg gjøre dette? Noen som er litt bedre enn meg i photshop som kan gi meg et inntrykk av hvordan den vil se ut i samme farge som bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2005 Jeg gjorde dette i påska Dette kommer jo helt ann på budsjett og forventninger, men jeg labba inn på BilExtra og shoppa lakk med rett fargekode. Så Tassa jeg hjem, røska av grillen, vaska den ren for drit, og derretter med tynner for å få den klar til lakking. Så lakka jeg den med 2-3 lag rød lakk, deretter 2 lag med klarlakk. Alt dette ble gjort på en sponplate oppå en trestubbe utenfor garagen. Resultatet ser du selv. Lakken kostet totalt 250 spenn... og så brukte jeg vel ca 4 timer på det. Det var fint vær den dagen og litt vind, så jeg fikk herdet lakken i sola. Funket bra for meg. Man kan nok se at jeg ikke hadde noen lakkboks, men som sagt.. budsjett og forventninger Se bildet. Det viser ganske greit resultatet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...