forskjellige kaliptere bak på s4 s6 c4 ?

Anbefalte innlegg

Har solgt et par kaliptere fra delebilen, til en ikke forumkar.

De sto på et par 269 mm skiver som jo er dimensjonen både til s4, s6 og s6+ dog s6+ har et annet delenummer forde de er lakkert

Han har sendt meg bilder av "kalipterene" som tydelig vis er mindre en hannes kaliptere. hannes er merket med 42/43 og det er mine egne s4 kaliptere merket også, mens de småe er merket med 38 og er tydelig mindre.... Jeg blir forsøkt svindlet ikke sant ? eller kan han he rett på noe vis? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt likens calipere på S6, S4 og 100q. Så lenge de svelger 269x20 ventilerte skiver, så er jo saken grei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt likens calipere på S6, S4 og 100q. Så lenge de svelger 269x20 ventilerte skiver, så er jo saken grei.

Ja akkurat takk. de svelget iallefall 269 skivene fra delebilen, men han gir seg ikke, sier jeg er useriøs, men han er jo 50 år: rolleyes, og dermed veldig seriøs. ringte i stad også....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring meg i morgen så ser vi på delefilmen!

mvh Frode Neergård

sent fra min HTC via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså på nr til Sannan Bil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså på nr til Sannan Bil!

Det kan jeg godt.. takker

Edit

Jeg stikker innom, :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi sjekka dette i dag, og i følge delefilmen, skal det ikke finnes noe alternativ som er større enn de calipperne som svelger ventilerte skiver på 269x20 bak på C4, uansett om det er S4, S6 eller S6+. Akkurat som forventet...

Mistenker at noen har forsøkt noe rart på aktuelle bil, kanskje han har fått montert massive frontskiver fra A100 på sin S6 som bakbremser, med tilhørende calippere? Jeg tror jeg har et gammelt sett liggende om noen vil forsøke å montere det :-P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi sjekka dette i dag, og i følge delefilmen, skal det ikke finnes noe alternativ som er større enn de calipperne som svelger ventilerte skiver på 269x20 bak på C4, uansett om det er S4, S6 eller S6+. Akkurat som forventet...

Mistenker at noen har forsøkt noe rart på aktuelle bil, kanskje han har fått montert massive frontskiver fra A100 på sin S6 som bakbremser, med tilhørende calippere? Jeg tror jeg har et gammelt sett liggende om noen vil forsøke å montere det :-P

Jepp

Takker for hjelpa, har ikke hørt fra han på et par dager så han har vel insett at han ikke komer noen vei

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen årsak! Satser på at han har skønt det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har byttet ut en caliper på min s4 og på den så står det 42 43

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har byttet ut en caliper på min s4 og på den så står det 42 43

Jepp. det er den store typen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De det står 38 på er 99% sikkert til bil uten ventilerte skiver, altså vanlig 100/A6. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg kan støtte opp om at på Geirs bil stod det 269x20mm skiver med tilhørende kalippere.

Og har sett bildet han har fått , og der er det tydlig forskjell på kalipperne og er merket 38.

Og disse svelger som kjent ikke 269mm skiver.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært borti calippere på 38mm til 269mm ventilerte skiver, så dette finnes.

Hvor de kom fra er derimot usikkert.: klø :

Men det var 43mm på min S4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått igjenn kalipterne fra denne fyren, den ene var 38 mm og den andre var 42/43 Og den store var mye mindre rustet, og ikke den jeg sendte.... men begge svelget skivene, så nå er jeg usikker, blir nødt til å finne frem nava, og montere det på benken....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være forskjell på innpress på 269x20mm skiver til 100 quattro og S4/S6 evnt da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innpresset er likt så lenge vi snakker C4. :) Calipere og caliperbraketter er likt på type 44 og C4, men mener å huske at type 44 med ventilerte bakbremser har andre ventilerte skiver.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.