#1 Skrevet Januar 30, 2012 Har montert ny bluetooth modul som må kodes. (3C8 035 730 B) Noen i distriktet som har mulighet til å hjelpe meg med dette? (Stavanger,Sandnes,Jæren) Mvh Kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2012 Har montert ny bluetooth modul som må kodes. (3C8 035 730 B)Noen i distriktet som har mulighet til å hjelpe meg med dette? (Stavanger,Sandnes,Jæren) Mvh Kenneth Har kabel jeg, Kenneth. Sånn i tilfelle du skal forbi her og ikke får ordnet deg i byen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2012 Jeg også. Vet du hva som må kodes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2012 Har denne denne guiden som forklarer: http://www.my-gti.com/2807/volkswagen-9wz-bluetooth-programming En kompis av med skal først prøve med VAS. Men det skal visst være mye enklere med Vagcom. Så om det ikke fungerer hadde det vært supert om en av dere kunne sett på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...