#1 Skrevet Januar 30, 2012 Noen som veit hvor får man tak i gulekoni til en s4, c4 til en overkommelig pris ? Mener jeg har lest at noen fikk tak i for litt over 3 store pengelapper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2012 Hør med Brakes.no Evt kan det hende parts&retards kam skaffe også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2012 Hør med Brakes.noEvt kan det hende parts&retards kam skaffe også. Brakes er uaktuelle, skulle ikke ha mindre en 6000 høvdinger! Så vist man er villig til og vente litt, så er det store penger og spare. Får dem lett til under 3000 direkte fra usa, priser varier fra 2300-3000 Elsker dollars Liten heads up, vist noen andre er på samme tanke ved og kjøpe koni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2012 Rodin & co hadde til gode priser tidligere vet jeg, var klubbrabatt også. Husker ikke priser da men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2012 Rodin & co hadde til gode priser tidligere vet jeg, var klubbrabatt også. Husker ikke priser da men. Skal høre der også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2012 Rodin & co har. Kjøpte nettop derfra via Hellanor. Har ikkje betalt dei enda og veit ikkje prisen Men desse demparane har justering på hardhet. Nåken som har anbefalt innstilling på desse? Eg skrudde dei til det strammaste og 1 omdr. ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2012 Rodin & co har. Kjøpte nettop derfra via Hellanor.Har ikkje betalt dei enda og veit ikkje prisen Men desse demparane har justering på hardhet. Nåken som har anbefalt innstilling på desse? Eg skrudde dei til det strammaste og 1 omdr. ut. Får si fra når du veit prisen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...