#1 Skrevet Januar 30, 2012 Jeg ønsker og kjøpe spillolje i store kvantum da vi bruker det i fyren på verksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2012 hydraulikkolje/motorolje/ lett blanding OK eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2012 om du gidder å kjøre til oslo kan jeg ordne noen liter med gammel kompressorolje ifra kjøl og frysekompressorer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2012 Hvis det er samme type brenner som en jeg kjenner har, så tar den alt av olje, blanda eller ikke... Vi samler hvertfall olje til han på 200l fat.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2012 hydraulikkolje/motorolje/ lett blanding OK eller ? Den drikker det meste av olje Hvor mye kan du få tak i ? om du gidder å kjøre til oslo kan jeg ordne noen liter med gammel kompressorolje ifra kjøl og frysekompressorer.. Hvor mye kan du få tak i da ? Hvis det er samme type brenner som en jeg kjenner har, så tar den alt av olje, blanda eller ikke...Vi samler hvertfall olje til han på 200l fat.. Ja de er fine brennere vi ha to brukte og en ny så vi har i bakup 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2012 alle bilverksteder blir glad om du henter men vet du hvor det går å få tak i sånn fyr som du har? gidder du legge inn et bilde av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2012 ikke godt å si.. i perioder kanskje 50-60 liter i uka, men ikke noe fast desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 30, 2012 alle bilverksteder blir glad om du hentermen vet du hvor det går å få tak i sånn fyr som du har? gidder du legge inn et bilde av den? Skal ta et bilde av den du kan eventuelt kjøpe den nye jeg har hvis du er inntresert ikke godt å si.. i perioder kanskje 50-60 liter i uka, men ikke noe fast desverre Samler dere opp eller blir det hentet små mengder ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 30, 2012 er veldig interessert, hva pris å hva størrelse snakker vi om? har fri tilgang på spillolje å et stort verksted å varme opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 30, 2012 er veldig interessert, hva pris å hva størrelse snakker vi om? har fri tilgang på spillolje å et stort verksted å varme opp De er på 40 kw og har et forbruk på cirka 26 liter i døgnet den nye kan jeg selge for 12500 med pipe og alt du trenger. Du kan sende meg en mail og et tlf nr så kan jeg ta bilder i morgen og sende til deg. Skal til stavanger på torsdag eller fredag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 30, 2012 er veldig interessant på sikt, men nå må jeg først få legge gulv i etasjen overå dele av, det nytter ikke med 700m2 å 8meter under taket å bare 40 kw De er på 40 kw og har et forbruk på cirka 26 liter i døgnet den nye kan jeg selge for 12500 med pipe og alt du trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 30, 2012 Ta kontakt med noen verksteder eller noe, koster masse penger å levere olje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 31, 2012 leverer bare der vi kjøper olje, har ikke bruk for det.. men kan sikkert samle på 25`liters kanner til deg, så kan du komme å hente når det når jeg har ett par hundre liter, om du vil: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 31, 2012 leverer bare der vi kjøper olje, har ikke bruk for det.. men kan sikkert samle på 25`liters kanner til deg, så kan du komme å hente når det når jeg har ett par hundre liter, om du vil: ) Det hadde vært flott jeg er i oslo temmlig ofte så du kan jo bare gi meg beskjed når du har et par fat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 31, 2012 Da begynner jeg=) blir 25 literers kanner=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 31, 2012 Da begynner jeg=) blir 25 literers kanner=) takk for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 31, 2012 Har også 3x25 liter i Oslo, Østensjøveien 42 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 12, 2012 Har en 1000 liter som nærmer seg full sist jeg sjekket. Kan sjekke imorgen evt hvor mye det er igjen før full. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 16, 2012 Hva gir du pr liter da? Jeg kan sikkert sanke sammen en god del... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 16, 2012 hydraulikkolje/motorolje/ lett blanding OK eller ? På fyren som gammel jobben hadde, den tok alt mulig, så lenge det var en form for olje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 8, 2012 stille i denne tråden. har trådstarter fått tak i mer enn nok? jeg har også hvis det er av interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 8, 2012 stille i denne tråden. har trådstarter fått tak i mer enn nok? jeg har også hvis det er av interesse. Har et par tusen liter stående klar til vinteren nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...