#1 Skrevet Januar 30, 2012 Noen som vet hvor de kan skaffe felg-ringer til OZ Giotto 19" ?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2012 er det slik rustfri pyntelippe på disse ? og er det den du er ute etter? sporet opp dette forrige sommer og kan finne det igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2012 Ja det stemmer! Er vel to delte felger dette.. Send meg gjerne info om du finner igjen dette:) er det slik rustfri pyntelippe på disse ? og er det den du er ute etter? sporet opp dette forrige sommer og kan finne det igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2012 jeg Fant jeg fant Jeg hadde noen andre felger men med samme opplegget, 2 delt felg(tønne,senter) pluss en rflippe som skrus av på fra dekksiden på felgen... kostet ca 1200.- pr stk Norgesdekk avd Kristiansand Hafnor Dekk AS Stemmane 6, 4636 KRISTIANSAND NORWAY Tlf +47 38 53 12 40 Mob +47 920 30 978 Arne Trydal snakket jeg med der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2012 Nydelig! Takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...