#1 Skrevet Januar 30, 2012 Vært på PPK med Mercedesen i dag og det var litt deprimerende. Har oppdaget et relativt stort hull under kanalen og lurer på om denne kan repareres. Hullet er på størrelse med en knyttneve om jeg ikke husker feil.. Har ikke lyst til å kjøpe ny kanal og betale 10 000 kr for å få dette ordnet på verksted så om noen kan gjøre en tjeneste for en liten slant hadde det vært kjekt.. Eller om noen har en formening om hva dette kan koste hos et karosseriverksted vil det være kjekt. Fikk tatt et bilde med mobilen, vet ikke helt hvor godt det illustrerer men... Noen som eventuelt kan gi meg en ide om hva dette vil koste på verksted? Jeg er student og har ikke mye penger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2012 finn deg en lik bil med en brukende kanal og kappe fra. så er det bare og kappe ut den biten med mye rust fra din, og sveise inn en ny bit. Relativ enkel jobb dette.. Tipper kansje det kommer på 1000-2000kr vist du gjør det meste av prefab selv.. og får er verksted til og sveise 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2012 Har lite mulighet til å gjøre arbeid selv egentlig da jeg må stå ute eventuelt og ikke har noe som helst verktøy (eller kunnskap ).. Tatt bilde med kamera og ikke mobil i dag, så oppdaterer litt her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2012 Dette er det du trenger for jobben http://www.biltema.no/no/Verktoy/Elverktoy/Slipemaskin/Vinkelsliper-125-A-17174/ Trenger ikke så mye kunnskap for og få dette til Er bare og prøve. Dette fikser du lett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2012 Vet ikke hvordan det er i KRS, men i avisa her i Arendal er det stadig vekk et par typer som har rubrikkannonse hvor de skriver "Jeg fikser rust, sveiser, sandblåser og lakkerer for en billig penge". Helt sikkert mange som driver med dette i distriktet KRS/Søgne/Vennesla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...