034 Motorsport T-skjorte dedikert til norge.

Anbefalte innlegg

Må vær det mest fornuftige de har laget noen gang :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kul trøye. Selve trøya er jo ikke utseendemessig myntet mot noen spesiel bil model, så helt klart noe å ha :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom på facebook, da såg jeg bilder av 034motorsports nye nyheter:

 

http://www.034motorsport.com/034-shwag-norway-horsepowers-shirt-p-22337.html

 

så ved kjøp over 400$ så får du den gratis :P elle kan du kjøpe den. Var kul synes jeg: smil : Men er vell ikke alle her inne som har over 1000 hk :P

 

på 5ern er det vel 3 i norge som har hatt over 1000hk i motor bremse benk trur jeg med 1288hk som peak. Så blir vel ingen salgs mengde av dette :)

 

I sverige har ingen bremset over 1000hk meg bekjent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på 5ern er det vel 3 i norge som har hatt over 1000hk i motor bremse benk trur jeg med 1288hk som peak. Så blir vel ingen salgs mengde av dette :)

 

I sverige har ingen bremset over 1000hk meg bekjent.

 

deg , krb og pekka da eller? må få trykket opp noen skjorter du og da :)

 

men ifølge ryktene syntes tyskerne at ikke norske hestene er spesielt spreke da: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke hva krb har bremsa på navrulla si på alle 4 hjula, men i motorbenk som er motor hk er det pekka, røden med noe test greier å min. Svensken har vel 960 i motorbenk å krb 916 ?

 

Tyskern kan jo ikke si så mye da de ikke har kjørt no speed på stripa som kan referes til hastighet med mye hk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg ei slikt skjorte! :D Likte trykket på den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke hva krb har bremsa på navrulla si på alle 4 hjula, men i motorbenk som er motor hk er det pekka, røden med noe test greier å min. Svensken har vel 960 i motorbenk å krb 916 ?

 

Tyskern kan jo ikke si så mye da de ikke har kjørt no speed på stripa som kan referes til hastighet med mye hk.

 

"Da har Comp Turbo oil less vert oppe til sin første test.

s1 2.7ltr

1021nm og 997hk @2.6 bar trykk 6400nm og 7400 hk

994nm og 1061!! hk @2.4 bar på methanol

alle tallmålt på nava og uten nos"

 

Dratt ut fra prosjekttråden til KRB :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var på bakhjula. Vet ikke hva slikt gir i en kalibrert motorbenk som vi forholder oss til. Bremsa en motor i motor bremsebenk 1008hk og ca 1050nm, samme motor gav 999nm på hjula uten ic vifter i funksjon på en navrulle fra rototest. spratt opp 100hk med tykkere ic i navrulla, og annen turbo, men likt trykk. Men er vel kanskje noen som har bremsa store tall å ikke kjørt med de i real life også .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk at vi skal krangle om hvem som har benket mest hester i en tråd om en t-skjorte!

Ta dere en bolle, å start en; "Jeg har benket flere hestekrefter enn han andre karen i denne tråden" tråd. :o

 

Jeg satser på 500hk og 650nm i Audi'en min når den er ferdig, og alikevel skal jeg ha en slik t-skjorte!

 

Please Sue Me! :bs:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 90 hester i Golfen min, og JEG skal også ha en. :)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk at vi skal krangle om hvem som har benket mest hester i en tråd om en t-skjorte!

Ta dere en bolle, å start en; "Jeg har benket flere hestekrefter enn han andre karen i denne tråden" tråd. :o

 

Jeg satser på 500hk og 650nm i Audi'en min når den er ferdig, og alikevel skal jeg ha en slik t-skjorte!

 

Please Sue Me! :bs:

 

Det er vel like fantastisk at du skal rakke ned på karene som diskuterer det som er temaet i denne tråden?

Både 034 og trådstarter har koblet skjorta mot 1000 hk ;)

Men er vell ikke alle her inne som har over 1000 hk :P

 

Det som derimot mer OT er at du skal ha 500 hk, så ditt innlegg er mindre relevant enn de andre innleggene du klager på.

 

T-skjorta var kul den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det er konge at de dedikerer en t-skjorte til oss i norge :) å leser at svenskene (og alle andre)er misunnlige på oss : haha : så noe gjør vi rett :)å så stort land er vi ikke. Det er vell at vi brukere endel penger på amerikanerne å får hjem gromme deler som de lager,til våre prosjekter selv om det er meninger om det også:P ,vell de kunne spart seg for å skrive akkuratt 1000hk :P Men det er ingen tvil på at der er mye rått i norge da,bla annet her i klubben selv om ikke alle har 1000hk på en 5'er :P .Men siden halvparten kommenterer hk,så har jeg rett over ca. 200hk i min a4 b6 å 54hk i poloen :P Men t-skjorte blir det neste bestilling :)

For å vise stoltheten til vårt land, som det står:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden denne tråden har tatt helt av...

 

If you answered yes to any of the above questions, you are Norwegian... and we have a 034Motorsport T-Shirt just for you!

 

Dvs man må ikke ha 10000000 vis av hk for å kjøpe skjorta. Selv om man gjerne burde ha mer enn 90hk :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk at vi skal krangle om hvem som har benket mest hester i en tråd om en t-skjorte!

Ta dere en bolle, å start en; "Jeg har benket flere hestekrefter enn han andre karen i denne tråden" tråd. :o

 

Jeg satser på 500hk og 650nm i Audi'en min når den er ferdig, og alikevel skal jeg ha en slik t-skjorte!

 

Please Sue Me! :bs:

 

Er ingen krangel her ? Var spørsmål om hvem som har benka over 1000hk. Ser ikke helt poenget ditt. Hjelper ikke noe å ta en bolle da. Mener du at det blir noe annerledes vis noen tar seg en bolle ? Skjønte ikke den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 90 hester i Golfen min, og JEG skal også ha en. :)

 

Fabian

 

Ifølge 034 mangler du 910hk for å oppfylle kriteriet dems :) Men holder med å svare ja på noen spm kanskje. Men spesielt tiltak denne skjorten : klø :

 

Does your Audi I5 20VT make over 1,000 horsepowers?

 

Do you laugh at silly Americans who don't even know what an Audi RS2 is? Do you build insane cars in your garage during the Winter so you can do 4-wheel drifts during the Summer?

 

If you answered yes to any of the above questions, you are Norwegian... and we have a 034Motorsport T-Shirt just for you!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg en slik en jeg:P kul t-skjorte..

Artigste er jo att en 1000hk USA bil ALDRI verden hadde bremsa 1000hk i Norge...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

If you answered yes to any of the above questions, you are Norwegian... and we have a 034Motorsport T-Shirt just for you!

 

Står da virkelig ANY, og ikke ALL..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

javel... jeg har værken 1000hk, eller en sinnsyk 4wd drifter, syntes ikke amerikanerne er dumme for at ikke det vet hva rs2 er... men har ikke lyst på t-skjorta heller: smil :

 

hehe.. men artig sak, tydelig at normenn er gode kunder hos 034 :)

 

men oppfordrer jonus /krb osv til samme initiativ å få laga en litt "frekk" T-skjorte: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FÅr håpe det er bedre kvaliss på den t shirten enn de motor festene fra 034, vil jo ikke att armene skal dette av sånn plutselig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De beskriver Normenn som Jon Anders skrev i sin forrige post. Som jeg har forstått det, så er ikke det kriteriene for t-skjorta i hele tatt. Det hadde ikke solgt :) hehe. Er nok bare en veldig morsom beskrivelse.

Det som er litt merkelig, er hvorfor ikke 034 selv har bygget seg et 2.2T 5cyl monster.

Er det fordi det ikke appelerer til det amerikanske markedet eller hva kjøres av flest folk der?

Jeg liker veldig godt at de tviholder på VR6 Turbo motorer i sine prosjekt. Tro meg :)

Men det ville jo vært like naturlig for 034 å bygge en 1000hk Audi femmer....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FÅr håpe det er bedre kvaliss på den t shirten enn de motor festene fra 034, vil jo ikke att armene skal dette av sånn plutselig!

 

Der vart dagen plutselig alvorlig morsom! :P

 

Takk til trådstarter. Sånn må eg få meg, skjøl om eg ikke oppfylle noken av krava. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Are you from norway" burde vel dekke både deg og de fleste andre her inne ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde kansje ordne gruppekjøp da ? :P haha :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer for gruppekjøp :D jeg er med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.