034 Motorsport T-skjorte dedikert til norge.

Anbefalte innlegg

FÅr håpe det er bedre kvaliss på den t shirten enn de motor festene fra 034, vil jo ikke att armene skal dette av sånn plutselig!

 

Er veldig sjelden armer på t-skjorter da : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få til et gruppekjøp på over 400$, så vil jeg ha den gratis t-skjorten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke hva krb har bremsa på navrulla si på alle 4 hjula, men i motorbenk som er motor hk er det pekka, røden med noe test greier å min. Svensken har vel 960 i motorbenk å krb 916 ?

 

Tyskern kan jo ikke si så mye da de ikke har kjørt no speed på stripa som kan referes til hastighet med mye hk.

 

bremsa 1035 uten juksegass i 2007.de fleste av de andre kjørte jo metanolmix.pekkans viste snaue 9-1 i afr det funker vel ikke spes bra på serlig mye annet en methanol.du bremset vel 1007 før gass krana åpna seg og på røden sin var det og methanol på det pullet med mye hk.916hk var med den lille gamle 74mm turbon fra netics i 2006.Så i såfall er det 4 stk som har gjort 1000+ i motor benk jeg har bremset 3 stk der som har vert over

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bremsa 1035 uten juksegass i 2007.de fleste av de andre kjørte jo metanolmix.pekkans viste snaue 9-1 i afr det funker vel ikke spes bra på serlig mye annet en methanol.du bremset vel 1007 før gass krana åpna seg og på røden sin var det og methanol på det pullet med mye hk.916hk var med den lille gamle 74mm turbon fra netics i 2006.Så i såfall er det 4 stk som har gjort 1000+ i motor benk jeg har bremset 3 stk der som har vert over

 

Men uups det var den gang navrulle tallene gjaldt og da var jo 916 navrulle hk betydelig mere en mine stusselige 1035 ,var det ikke Jon. Rart hva som gjelder snur seg med hva du bremser i, det blir vel snart den nye euro standarden det nå etter din hk og kw ,jonus hk de eneste som gjelder.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viste ikke at du hadde hatt over 1000hk i motorbremse benk med hel motor hos vs. Da er det jo 4 som har bremsa over 1000hk.

Det er jo 4 ganger så mye som svenskene å amerikaneren :)

 

Hva gjelder store tall er jeg ikke så opptatt av dette, man jo bruke dem på stripa å kjøre fort. Ikke luffe på 10 ere å lav topp speed;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel det som gjelder for de fleste om dagen det og derfor de fleste har innsett at man må velge enten fiskeskøyte drag bil eller banebil .men at 1000hk er temmelig ubrukelig på bane er vel helt sikker i hvert fall i en liten 2.5 liter:)hva selve tallet blir er vel uinteresant så lenge det blir så bredt register og så bra tall som det går å få ut .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No kan verken eg sjå at det står 1000hk i infoen om produktet eller på t-shirta så da kan vel alle ha dette produktet om ein vil frå 0.1 hk til 10000++++? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men har du i det hele tatt lest noe på linken i første post, da, Frank? : rolleyes

Does your Audi I5 20VT make over 1,000 horsepowers?

 

Morsom t-skjorte.

 

Dessuten er faren min sterkere enn din;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på 5ern er det vel 3 i norge som har hatt over 1000hk i motor bremse benk trur jeg med 1288hk som peak. Så blir vel ingen salgs mengde av dette :)

 

I sverige har ingen bremset over 1000hk meg bekjent.

 

Jens Eklund har vell bikket 1000 i sin Audi. Er jo nedpå Høye 7 på 402m.

 

Men biler med over 1000 gamp er vell ikke mye brukanes til anna enn rattlås racing;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No kan verken eg sjå at det står 1000hk i infoen om produktet eller på t-shirta så da kan vel alle ha dette produktet om ein vil frå 0.1 hk til 10000++++? :)

 

Står ingentng om verken 1000hk eller bilmerke på t-skjorten, og så lenge vi er fra norge så holder det vell lenge:) Men det er mange så henger seg oppi at de har skrevet " Does your Audi I5 20VT make over 1,000 horsepowers? når jeg la ut tråden om denne så var det for å få synspunkter ang.skjorten som er dedikert til norge.Ikke hvem som har mest hest over 1000hk. :P syns nesten det er litt Offtopic.

 

Men rett over helga blir det bestillt noen deler og 6 tskjorter fra 034ms :P til meg og Ullaland :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jens Eklund har vell bikket 1000 i sin Audi. Er jo nedpå Høye 7 på 402m.

 

Men biler med over 1000 gamp er vell ikke mye brukanes til anna enn rattlås racing;)

 

nei, er jeg som har levert motor dela til den så den gav 950hk ca, så løssnet svinghjulet i benken. Men effekten er nok høyere da han logger blanding å stiller den etter trykk osv. Med lett drag bil, perfekt satt opp med riktig kasse kjører man 7ere på under 1000hk ref moroso stikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om jeg ikke har 1000hk skal jeg ha to stk selv :D har nesten lyst til å starte en gruppe kjøp av disse :)

 

Ps: tror nesten vi nordmenn er litt for store kunder til 034 siden denne skorten har blitt laget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig sjelden armer på t-skjorter da : rolleyes

 

Bruker du bare singlet du da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bremsa 1035 uten juksegass i 2007.de fleste av de andre kjørte jo metanolmix.pekkans viste snaue 9-1 i afr det funker vel ikke spes bra på serlig mye annet en methanol.du bremset vel 1007 før gass krana åpna seg og på røden sin var det og methanol på det pullet med mye hk.916hk var med den lille gamle 74mm turbon fra netics i 2006.Så i såfall er det 4 stk som har gjort 1000+ i motor benk jeg har bremset 3 stk der som har vert over

 

Ha Ha Ha... Er det noen som er redd effekta si ikke holder for skryten ?

 

Jeg bremsa jo på NITRO Metanol og vann kjøla intercooler med flytende nitrogen i, og så satte vi bremse benken på dynamo skiva siden den har litt lavere utv. vi også for å få litt ekstra skryte tall : vinke :

 

Men siden denne effekt diskusjonen aldrig tar slutt om hvem som har hva stiller jeg gjerne opp med et spleise lag sammen med flere ( sikkert noen interesse i klubben for dette) til Jon og Kai så dem får testa hvem som har mest i motorene sine hos en nøytral og seriøs motorbenk : rock : Uten gass og med racefuel eller pumpe E85 selfølgelig....

 

Så kan jo jeg i samme slengen ta med den hjemme bygde husmor motoren min som går på metanol og se om ikke den viser 1108HK nøyaktig på 3bar med E85 kjøpt på statoil på alnabru : smil :

 

Det hadde blit show! ser for meg det kunne blitt en del som har betalt litt for å oververe den dagen der med det som dette måtte innebere :evil:

 

Å slik t- skjorte kjøper jeg gjerne om noen skal bestille, tøft!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestillte for over 400 dollars i dag så håper jeg får med ei slik gratis :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestillte for over 400 dollars i dag så håper jeg får med ei slik gratis :P

 

 

Du er vel snart i 1000+ klubben også så ;) men kjenner jeg 034 riktig får du ikke NOE gratis : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter med kjøp til jeg kommer til usa om et par uker:) Da blir det nok bestilling på et par stykker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er vel snart i 1000+ klubben også så ;) men kjenner jeg 034 riktig får du ikke NOE gratis : smil :

 

Nei gjor som der sto å måtte fortsatt betale 21 dollar for den :P så får se om de gir meg en ekstra eller noe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestillte for over 400 dollars i dag så håper jeg får med ei slik gratis :P

 

Viss du skrev inn promo koden som er Norway_shirt så gjør du det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vell at vi brukere endel penger på amerikanerne å får hjem gromme deler som de lager,til våre prosjekter selv om det er meninger om det også:P

 

Det som er litt artig i det hele er at mange motordeler de selger faktisk kommer fra Norge, og kan kjøpes i Norge også. Tror vedkommende nevnte at han hadde solgt rundt 7000 løftere og over 3000 har blitt solgt tilbake til norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snip.. Det som er litt merkelig, er hvorfor ikke 034 selv har bygget seg et 2.2T 5cyl monster. ..snip

 

Kan jo være fordi det er en 20 år gammel motor vi snakker om? Amrikene er ellers sykelig opptatt av V8 og japser.. :P

 

Kul skjorte, og føler at kriteriet 'ler av de som ikke vet hva RS2 er' holder i massevis for å kvalifisere seg til den! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som er litt artig i det hele er at mange motordeler de selger faktisk kommer fra Norge, og kan kjøpes i Norge også. Tror vedkommende nevnte at han hadde solgt rundt 7000 løftere og over 3000 har blitt solgt tilbake til norge.

 

Hehe,det var jeg ikke klar over : haha : Trodde de laget alt selv.Skulle nesten funnet ut hvilken deler å hvor i norge de kommer fra : smil : Regner med at ikke bare løftere de kjøper her fra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.