#1 Skrevet Januar 31, 2012 Blir det møte nå førstkommende torsdag? Trenger skiltplater og merker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2012 Eg kan, weeeeiiiii 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2012 syns møte sko vore i bergen denna vekå for då kan eg o bli me 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2012 har ein golf 3 GTI som trenger resett av airbag og sjekk av ABS system.... noen som har utsyr til detta og har mulighet for og ta dt med på møtet? Mvh Kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2012 Er jo 5 år siden sist eg var på møte, så kanskje eg møte vertfall noken eg kjenne te fra før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2012 Jeg kommer vertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2012 Har vakt, så jeg blir vel ringt ut på noe 5 min. før møtet som vanlig. Men skal prøve å komme jeg også, desverre i feil bil fremdeles 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 1, 2012 Jeg reiser på VWaudi club vinter treffe på torsdag så får ikke mulighet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 1, 2012 kl 19.30 formoder jeg? Oasen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 2, 2012 kl 19.30 formoder jeg? Oasen? Stemmer det. Jeg kan ikke komme likevell. Men viss det kommer en del folk, kan dere jo snakke om banekjøring til våren. Hadde vært greit å fått noen planer og tanker rundt dette, slik at Fridtjov kan få leid banen. Lørdagene blir fort utleid. Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 2, 2012 er nå på jobb så kommer i securitas tralla og hilser på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...