Anbefalte innlegg

Hva heter denne felgen og får man kjøpt hos Møller eller andre forhandlere??

18_-438379999_xl.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi Speedline/BBS RS 861

 

De er produsert av BBS for Audi. Todelte felger, fåes i både 18", 19" og 20" i div bredder.

 

Møller har disse ja, men de er svindyre! Er som regel noen brukte sett til salg her på forumet og finn, men som regel også trenger litt opppussing :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi Speedline/BBS RS 861

 

De er produsert av BBS for Audi. Todelte felger, fåes i både 18", 19" og 20" i div bredder.

 

Møller har disse ja, men de er svindyre! Er som regel noen brukte sett til salg her på forumet og finn, men som regel også trenger litt opppussing :)

 

Det er såpass ja, grise flotte felger og falt for dem ved første øyekast : smil :

Får vel bare starte letingen etter disse felgene, vet ikke tilfeldigvis ca prisen på disse hos møller??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er såpass ja, grise flotte felger og falt for dem ved første øyekast : smil :

Får vel bare starte letingen etter disse felgene, vet ikke tilfeldigvis ca prisen på disse hos møller??

Ja de er meget fine! Lette etter slike selv en periode :)

 

Nei dessverre, men det er flere her inne som kan finne ut av for deg.. Regner med så fort noen av de ser tråden så legger de ut pris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter et kjapt søk ser det ut som de koster opp mot 9k pr felg hos Møller i 19".

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi Speedline/BBS RS 861

 

De er produsert av BBS for Audi. Todelte felger, fåes i både 18", 19" og 20" i div bredder.

 

Møller har disse ja, men de er svindyre! Er som regel noen brukte sett til salg her på forumet og finn, men som regel også trenger litt opppussing :)

 

En liten korreksjon. Først produsert av BBS, så av Speedline.

Felgene som er produsert av BBS blir sett på som sjeldnere.

 

Jeg kjøpte mine via forumet Audi-Sport.net. Det er ALLTID noen til salgs der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan disse bygges breiere? som bbs rs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke mulig å bytte ytterring, nei. Todelte med løst senter. Du kan bruke senteret på noen andre BBS-felger, men hvilke aner jeg ikke. Dette veit sikkert de som har så ny bil at de kan bruke disse felgene bedre enn meg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten korreksjon. Først produsert av BBS, så av Speedline.

Felgene som er produsert av BBS blir sett på som sjeldnere.

 

Jeg kjøpte mine via forumet Audi-Sport.net. Det er ALLTID noen til salgs der.

Da lærte jeg noe nytt noe i dag også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.