#1 Skrevet Januar 31, 2012 (endret) giroverføringa røyk nå, nermere bestemt rett der vaieren er festet på kassa, kun dev vaieren som styrer fra 3-4 gir... kjørte dit jeg skulle og så satt den i 3. (stod i 4.) så hjem. er giroverføringa her lik som på 90hk maskinen som står rett ved sia av? (sitter å venter på barnevakt, så kan ikke skjekke helt ennå) evt er det da enkelt å bare bytte denne? eller er det noe spesielt som må tas hensyn til? girkassa har blitt bytta for ikke så lenge siden, men har mistenkt at det har vert noe med overføringa pga litt problemer med å få den i gir avogtil, og 5. gir har avogtil hoppa utav gir når jeg plutselig går på gasspedalen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2012 Er ikke vanskelig å bytte,men varmeskjoldet som ligger over eksosen må av.samt eksos og mellomaksling. Mvh Kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2012 Ok, det går greit å gjøre med basic verktøy og uten løftebukk? Regner med det er samme overføringa på den andre? noen evt som kan bekrefte? begge er firsylindrede 1,8l med 5 trinns manuell...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2012 Trur det er det samme,hvis ikke så har jeg ei overføring liggende fra en passat med 2e og hyd overføring. Men mener det å ligger ei g60 overføring tilsalgs her på forumet. Jeg har ikke brukt noe annet enn støttebukker og simpelt verktøy får å fjerne/ bytte overføringene Mvh Kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2012 Takk, da prøver jeg bare... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2012 (endret) Fikk gjort det nå, var et lite helvete å få til mellom mellomaksling og eksosen, (tok de ikke ned, bare løsnet festene...) Fikk driten på plass og funker bra:) Passa med vaieren fra ABS motorisert passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...