#1 Skrevet Januar 31, 2012 ska montere justerbar senk på touranen i morra. ka bruker folk på jengane for att dette ikkje ska sitte bom fast neste gang d ska justeres?+ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2012 kobberpasta kansje? et riktig go stoff til alt med gjenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2012 Har aldri smort noe på gjengene, bortsett fra når jeg løsner/strammer, bruker en god dæsj med CRC556 kombinert med olje.. Renser også gjengene med en stålbørst, svamp og varmtvann. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2012 Teflonolje. Dette får du kjøpt i en del bilrelaterte butikker og også hos sportsbutikker. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2012 Bruker alltid teflon olje jeg også. Funker genialt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2012 Teflonolje. Dette får du kjøpt i en del bilrelaterte butikker og også hos sportsbutikker. Fabian sportsbutikka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 31, 2012 har teflonspray her, kom så ska du få en sprut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 31, 2012 har teflonspray her, kom så ska du få en sprut! kan du komme me d? he skrua sønde heile touranen ste på 4 bokka:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 31, 2012 Ja, jeg bruker som regel denne typen da jeg også brukte det mye da jeg tråkket på tohjuling: Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...