Bluetooth og iPhone 4 - Audi A6 4F

Anbefalte innlegg

Har hatt problemer med bluetooth og min iPhone 4 i bilen (Audi A6 4F 2006)..

Telefonen kobler greit til når man skrur på bilen, men faller deretter ut både nå og da i ca. 30 sekunder av gangen. Dette kan skje både under samtaler og ellers.. Deretter kobler den inn igjen på vanlig måte..

Jeg forsøkte å oppgrade SW fra 5150 til 5570, men dette hjalp lite, snarere tvert i mot..

Hjelp : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel i alle fall grunn til å tro at det er BT-enheten i bilen som er årsaken til feilen.

Jeg har en iPhone 4 som brukes med en BT-handsfree fra Nokia som ble montert da min '05 Saab 9-5 var ny. Det fungererer knirkefritt. Siden din bil er nyere burde det strengt tatt ikke fungere dårligere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja telefonen fungerer utmerket med min Audi A4 2010-modell, så tror det er software/hardware på A6'en som bugger..

Noen som har funnet gode løsninger på dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Iphone 4 og original "Handyvorbereitung (Bluetooth)". Jeg har oppgradert til 5570 men den virket 100% både før og etter. Ingen problemer med utfall, lydkvalitet eller noe som helst. Dette er på en 2008-modell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke umulig at selve enheten i en 2008-modell er nyere og fungerer bedre? Evt at den jeg har er skadet.. Hmm..

Kan dette skyldes andre ting!? Feil som evt kan konfigureres via vagcom?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Har du funnet noe løsning på dette? jeg har også samme problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ingen løsning dessverre. Har byttet til iPhone 4S nå og den fungerer av en eller annen grunn mye bedre.. Samme iOs etc..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også samme problem, virket som det kom da Apple oppgraderte til IOS5..

Ganske irriterende. Vurderer ny mobil pga dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.