#1 Skrevet Januar 31, 2012 Har hatt problemer med bluetooth og min iPhone 4 i bilen (Audi A6 4F 2006).. Telefonen kobler greit til når man skrur på bilen, men faller deretter ut både nå og da i ca. 30 sekunder av gangen. Dette kan skje både under samtaler og ellers.. Deretter kobler den inn igjen på vanlig måte.. Jeg forsøkte å oppgrade SW fra 5150 til 5570, men dette hjalp lite, snarere tvert i mot.. Hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2012 Det er vel i alle fall grunn til å tro at det er BT-enheten i bilen som er årsaken til feilen. Jeg har en iPhone 4 som brukes med en BT-handsfree fra Nokia som ble montert da min '05 Saab 9-5 var ny. Det fungererer knirkefritt. Siden din bil er nyere burde det strengt tatt ikke fungere dårligere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2012 Ja telefonen fungerer utmerket med min Audi A4 2010-modell, så tror det er software/hardware på A6'en som bugger.. Noen som har funnet gode løsninger på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2012 Jeg har Iphone 4 og original "Handyvorbereitung (Bluetooth)". Jeg har oppgradert til 5570 men den virket 100% både før og etter. Ingen problemer med utfall, lydkvalitet eller noe som helst. Dette er på en 2008-modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2012 Er vel ikke umulig at selve enheten i en 2008-modell er nyere og fungerer bedre? Evt at den jeg har er skadet.. Hmm.. Kan dette skyldes andre ting!? Feil som evt kan konfigureres via vagcom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2012 Hei. Har du funnet noe løsning på dette? jeg har også samme problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2012 Fant ingen løsning dessverre. Har byttet til iPhone 4S nå og den fungerer av en eller annen grunn mye bedre.. Samme iOs etc.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 21, 2012 Jeg har også samme problem, virket som det kom da Apple oppgraderte til IOS5.. Ganske irriterende. Vurderer ny mobil pga dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...