#1 Skrevet Januar 31, 2012 Heisann! Sitter å planlegger et Corrado med 16vT prosjekt om dagen.. Tenkte jeg skulle bruke KR topp men trenger litt hjelp til valg av blokk? Kom gjerne med fordeler og ulemper med forskjellige blokker som helst passer på orginale motorfester på Corrado G60 chassi - Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2012 ABF blokk. Der har du trigger på veiva, langt slang og 2L volum underspyling av stempler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2012 enklere å skaffe men da mangler du trigger på veiva er 2E ( golf 3 gti, vento 2.0 , og passat 2.0) ABK (audi 80, audi 100/A6) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2012 kan bruke PL/KR/9A/PG om du ønsker og. alle har underspyling av stempler. dog, 9A har større borring enn de 3 andre som har 81MM, 9A har 82mm borring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2012 ABF blokk.Der har du trigger på veiva, langt slang og 2L volum underspyling av stempler Hvilke biler finner jeg denne motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2012 Golf 3 og passat iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 31, 2012 Spørs vel hvor mye du skal hente ut da, og hvor kjørbart det skal være? 1.8 liter 16v(lav blokk) holder nå til 500 hk uten problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 31, 2012 (endret) Spørs vel hvor mye du skal hente ut da, og hvor kjørbart det skal være? 1.8 liter 16v(lav blokk) holder nå til 500 hk uten problem. Vil helst at det skal være ganske holdbart.. lyst til å hente ut ca 300hk... Hva er det som egner seg da? Vil gjerne ha en motor som jeg kan hente ut litt futt i fra lavt turtall også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...