#1 Skrevet Januar 31, 2012 Driver å skifter tettinger i topp + regreim ++++++ Tok ut pluggene og de ser litt rare ut synes jeg da. Hva mener andre om fargen? Mulig de skal være slik men synes de er litt hvite i mitten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2012 Den lille hvite kjernen skal optimalt vere sjokoladebrun. syntes også den så litt lys ut, men mulig det ikke er så uvanlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2012 alle pluggene ser slik ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2012 Hei min lære er dette for mager bensinblanding i tilegg til høytoljebruk/sot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2012 Høøøøøøyt oljeforbruk har jeg ja:) Satser på at det blir bedre når jeg får skiftet ventiltettinger. Hva kan mager blanding komme av? Bensinpumpa summer nå helt jævli ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2012 kjør noe etter bytte av ventiltettninger er byttet,kanskje det blir greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2012 Ganske grei den "guiden" her om man lurer på pluggtilstand: http://aa.bosch.de/aa/en/static/produkte/zuendkerzen/zuendkerzenkunde/tipps.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...