#1 Skrevet Januar 31, 2012 (endret) Hei Har endel deler liggende å slenge til type 43 audi 100/ 100 Avant, og 200 5T bla. 4 dører, m el,heiser og sentral lås. Bagasjelokk , både sedan og avant + panser. 4 org alu felger 5x112 fra gjeldende tidsepoke Servo tannstang Til 200: Er det også noen frontlykter, doble firkanta, pluss endel annet smårusk, som startere, dynamoer brytere etc.... har ikke oversikten lengre. Vurderer å gi det bort til trengende veteraner, er synd å bare la det ligge ubrukt under garasjen.... Send PM, om det er noe av interesse... Selv er jeg ikke hjemme ibergen før i midten av Juni... John A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2012 Du har ikke noen pene rails til en avant typ 44 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2012 Du har ikke noen pene rails til en avant typ 44 da? Hei, som skrevet, er det kun Type 43 eg har litt deler til..... J A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2013 Hei! Har du fortsatt deler til Audi 100/200 typ 43? Aage Børven 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2013 Hei Joda, har liggende litt små ting. Ikke så mye. Er vel det som er nevnt lengre oppe her. Er hjemme i bergen etter 5 april. Om Du vil se på tingene. Er egentlig på jakt etter en slik 200, så burde vel egentlig bare beholdt delene :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2013 Hei! Eg er evt.interessert i dører og bag.rom luke og litt interiør deler,hvis du har. Har to støtfangere og frontlys + div listverk til 200,hvis noken er interessert i det. Kva tlf nr kan eg treffe deg på etter 5.april? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...