#1 Skrevet Januar 31, 2012 Hei, Da jeg har en GTi, er caliperene på denne malt rød som sikkert mange er klar over. Men etter 4 år uten spesiell pleie (ikke min feil vell å merke.. ) så ser ikke disse like pene ut. Det har blitt en svært matt og fadet rødfarge. Så mitt spørsmål for denne gang er om noen har tips til å friske opp disse? Må de males om? Evt hvilken maling anbefales? Takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2012 Vil du gjøre det lett eller vanskelig? Lett: Foliatec caliperlakk. Denne kan påføres mens bremsene sitter på bilen. Vanskelig: Få en lakkerer til å lakkere de, men da må alt demonteres. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2012 (endret) Blir nok den lette versjonen Er det bare å kjøpe inn og lakkere selv da eller..? Edit: Skjønte det utifra forklaring på produktet. takk for tipset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...