#1 Skrevet Januar 31, 2012 Heisann. Er på utkikk etter et coildeksel til AAN/ABY i carbon. Noen som har et slikt til salgs? Kontakt meg på pm MVH Jan Ivar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2012 noen som vet hvor man får tak i et slikt da? har prøvd og glane på Ebay, men uten hell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2012 noen som vet hvor man får tak i et slikt da? har prøvd og glane på Ebay, men uten hell Kontakt han som har http://www.audis2.info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2012 Henger meg på her Kunne også tenkt meg et slikt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2012 http://www.audis2.info/for-sale/carbon-parts/audi-s2-coil-cover ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2012 Hvis noen drar igang et gruppekjøp så er jeg lett med:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2012 Hvis noen drar igang et gruppekjøp så er jeg lett med:D Han er ikkje dyr:) for eksempel: shill protector: 169euro interior trim: 159euro ashtray, aux gauges cover: 89euro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2012 Henger meg på her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2012 Bare å ta kontakt med aron og overføre m paypal Gjort det fler ganger, ikke noe problem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 7, 2012 Gjorde det samme jeg, bare overførte penger så venter bare på å få det i posten nå Han virket veldig grei å ha med å gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 7, 2012 Er finish og passform ålreit på disse delene? Tenkte å kjøpe et sånt interiørlist kit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 8, 2012 Er finish og passform ålreit på disse delene? Tenkte å kjøpe et sånt interiørlist kit. Har nett bestilt det selv:) Ha sier det skal være strøkent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 8, 2012 Jeg bestiller et sett med interiørlister i morra, hvis noen i nærheten trenger kan jeg bestille 2 sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 8, 2012 Hva kommer et slikt coildeksel i carbon på i pris da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 8, 2012 Hva kommer et slikt coildeksel i carbon på i pris da? Jeg kan ta med et til deg for 1000 kr hvis du er sikker på at du skal ha det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 8, 2012 Jeg takker veldig gjerne ja til det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 8, 2012 Beklager misforståelsen men jeg såg på prisen til 3B dekselet... Blir mellom 1100-1200 kr for det til ABY/AAN! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 9, 2012 Ingen problem;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...