#1 Skrevet Januar 31, 2012 (endret) Hei, mistenker en sikring eller et rele, hvor finner jeg sikringsboksen på bilen, er det inni kupeen eller foran i motorrommet? På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2012 Svaret på spøramålet ditt står faktisk i instruksjonsboka, hvis du hadde slått opp der. Sikringsboksen er bak dekslet på siden av dashbordet når du åpner førerdøra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2012 *slår opp i bruksanvisningen jeg ikke har*........... Hmm, nei.. dårlige greier her Kanskje du kan hjelpe til litt her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2012 Releet mener jeg og huske at er selve bryteren til nødblink;) og sikringsboks er i siden av dæsjbordet der du åpner døra.. Et lite hull der, som du kan sette startnøkkelen i og åpne boksen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2012 Kanskje du kan hjelpe til litt her Sånn her ser det ihvertfall ut på min 98 Passat 3B... (Bildet er fra en annen VW, men ser dønn likt ut) På dekslet som sitter foran er et lite hakk ganske langt nede på høyre side som man kan stikke en skrutrekker/nøkkel inn i for å vippe det av Releene sitter BTW sånn litt inni der på sidene av sikringsboksen... Ganske lette å se om jeg ikke husker feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2012 Da får jeg se når søsteren min kommer hjem med bilen. Takker sålangt for hjelpen Er dette en kjent "feil" forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 3, 2012 lyser blinklyset, eller ingenting som virker i det hele tatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2012 Blinklyset fungerer ikke, heller ikke varsellyset. Bilen har forøvrig fjernstyrt sentrallås og når den låses opp eller igjen, så gir den blink ifra seg i blinklysa.. Hvis det er til noe nytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 5, 2012 Sitter blinklysreleet i nødblinknappen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 5, 2012 nødblink knappen er blinklys releet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 5, 2012 Da mistenker jeg at releet i den har tatt kvelden. Mener også og ha lest en DIY-fix på hvordan du bytter releet i bryteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 5, 2012 Hvis du vil ha en ny kan jeg annbefale deg å kjøpe den herifra: http://www.ebay.co.uk/itm/97-05-VW-Passat-B5-B5-5-Hazard-Light-Switch-Dash-Button-/160631849410?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item25666781c2 Har kjøpt endel VW småtteri fra den selgeren(start245)... Topp service hver gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 5, 2012 Spørst om jeg ber om mye nå, men noen som har pin-out på den der? Om jeg kan koble sammen to pinner for å se om jeg får lys i den for å utelukke at det er releet som er gått føyken EDIT: Her er ihvertfall DIY-fixen jeg fant på nettet: http://picasaweb.google.com/faisal05mirza/DIYFlasherRelayFix?authkey=Kj-C6w7id2s# 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 5, 2012 Fulgte bilde"guiden" og nå er problemet løst, men kommer vel fortsatt til å kjøpe ny. Takk for linken Håkon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 5, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 5, 2012 Er ny på forumet. så lurer bare på hvordan du satt tråden som "løst" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 5, 2012 Var d releet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 6, 2012 Er ny på forumet. så lurer bare på hvordan du satt tråden som "løst" ? Hei du og velkommen! Du endrer det første innlegget ditt, altså den du skrev for å lage tråden Klikk på => Avansert modus Var d releet? Jeg regner med det, fant ihvertfall pin-out også kjørte jeg rele-utgangen på 50Hz med 20Amp belastning, for å få "movet" opp releet og få god kontakt på kontaktorflatene, spruta på noe elektronikkrens og klaska det sammen igjen. Holder nok til jeg får den nye bryteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...