#1 Skrevet Januar 31, 2012 Skal kjøpe dekk, 215/35-18. Skal ha det på 8.5" felg Hva er best av Nankang ns2 og Federal SS 595 med tanke på strekk osv? Finner 4 forskellige ss595 dekk: 84W, 84V, 80W, 80V. Hva er forskjell på detta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2012 (endret) Tallet står vel for load indeks. altså kg lovligt og laste på hvert hjul. å bokstaven står for hastighetskode. Det har også blitt diskutert i flere andre tråder ang reel bredde på dekk. Federal menee eg er av den brede typen. og nankang er av den smalere typen. men kan hende eg tenker på ns1 da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2012 Federal er breiere enn Nankang, og strekker seg mye penere enn disse plastkopiene av noen dekk som Nankang gjør. Federal er også et mer støysvakt dekk enn Nankang. Synd at prisspranget opp til Toyo er så stort som det er på 18", ellers kunne du ha kjøpt det (regner med du skal ha det billigst mulig). Eneste minuset med Toyo er at det slites fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2012 Tallet står vel for load indeks. altså kg lovligt og laste på hvert hjul. å bokstaven står for hastighetskode.Det har også blitt diskutert i flere andre tråder ang reel bredde på dekk. Federal menee eg er av den brede typen. og nankang er av den smalere typen. men kan hende eg tenker på ns1 da. Okay da skjønner jeg litt mere ja Kan like så greit kjøpe den Federal med 84w da vel Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2012 Federal er breiere enn Nankang, og strekker seg mye penere enn disse plastkopiene av noen dekk som Nankang gjør. Federal er også et mer støysvakt dekk enn Nankang. Synd at prisspranget opp til Toyo er så stort som det er på 18", ellers kunne du ha kjøpt det (regner med du skal ha det billigst mulig). Eneste minuset med Toyo er at det slites fort. Da blir det nok Federal jeg kjøper Hadde vært morro med skikkelig dekk men koster mer enn hva jeg gidder å bruke Thank you for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2012 Veldig fornøyd med 225/40-18 Federal SS-595 på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 31, 2012 Da blir det nok Federal jeg kjøper Hadde vært morro med skikkelig dekk men koster mer enn hva jeg gidder å bruke Thank you for svar Høres ikke dumt ut:) Bare ikke forvent deg kjempestrekk på 8½" felg - hvis du i det hele tatt får noe strekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 31, 2012 Veldig fornøyd med 225/40-18 Federal SS-595 på min Høres bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 31, 2012 Høres ikke dumt ut:) Bare ikke forvent deg kjempestrekk på 8½" felg - hvis du i det hele tatt får noe strekk. Får se hadde tenkt til å ha 205/35 med fant ikke dekk til den prisen jeg har å forholde meg til . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 1, 2012 Blir jo helt feil rullediameter på en bora med en slik dimmensjon..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 1, 2012 Hva så? Er innenfor 5%, så er ikke ulovlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 1, 2012 Jeg har kjørt med både Federal 595 og Nankang NS2 i sommer og er mest fornøyd med Nankang. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 1, 2012 På 18" ville jeg gått for Federal SS595ene, greie dekk til en billig penge. Disse brukte jeg på Autobahn og på nürburgring så de holder! Min erfaring med Nankang er at de bråker, MYE. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 1, 2012 På 18" ville jeg gått for Federal SS595ene, greie dekk til en billig penge. Disse brukte jeg på Autobahn og på nürburgring så de holder! Min erfaring med Nankang er at de bråker, MYE. Blir nok Federal jeg går for ja, hvertfall om jeg ikke får råd til noe annet med 205/35 dim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 1, 2012 Gå for Federal, Nankang er det dekket jeg er minst fornøyd med! Støyer noe sinnsykt etter de er brukt ei stund......Dritdekk rett og slett! Kuhmo er også et ok alternativ i billigklassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 1, 2012 Om ingen vet om dekk med 205/35 til ca prisen som federal?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 1, 2012 205/35-18 finnes det nok ikke mange som lager, gitt. Ser ut som Toyo er den eneste produsenten av dette etter litt kjapp Googling, og Dekkonline har ingen andre merker i denne dimensjonen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 1, 2012 Jeg hadde Federal i 225/35-19 og jeg syns det var et dårlig dekk.. ok på tørt men nesten farlig på vått.. Pluss at det ga null strekk så er et ganske bredt dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 2, 2012 Blir helt forvirret.. alle har forskjellig mening ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 2, 2012 Konklusjonen er uansett at du burde legge noen ekstra kroner i det, for da veit du at du får et bra dekk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 2, 2012 Konklusjonen er uansett at du burde legge noen ekstra kroner i det, for da veit du at du får et bra dekk;) Muligens det blir Toyo PROXES T1-R 205/35 en får se utover våren:) jeg har jo god tid å tenke på da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 2, 2012 Og god tid på å kjøpe. Kjøp to nå, og to om et par måneder dersom dette er bedre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 2, 2012 Og god tid på å kjøpe. Kjøp to nå, og to om et par måneder dersom dette er bedre:) Men min flaks så kjøper jeg 2 nå også neste måned skal jeg ha de andre å da er de dekkene utgått av produksjon:P Når jeg bestillte Mam hjula nå så var de plutselig tomme for 9.5" så måtte bli 8.5 på alle 4 hjula Men legger av penger så ser etterhvert Toyo er vel bra dekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 2, 2012 Jeg hadde kjøpt felgene et annet sted, hadde jeg vært deg, eller ventet til de hadde 9½" inne igjen:p Toyo er bra greier, men jeg synes dog at de burde ha vart litt lenger enn de gjør:) Men i forhold til Nankang, så er det en helt annen verden når det kommer til alt annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 2, 2012 Jeg hadde kjøpt felgene et annet sted, hadde jeg vært deg, eller ventet til de hadde 9½" inne igjen:p Toyo er bra greier, men jeg synes dog at de burde ha vart litt lenger enn de gjør:) Men i forhold til Nankang, så er det en helt annen verden når det kommer til alt annet. Mam har slutta å produsere Mt1 felger så spiller ingen rolle om jeg venter eller finner et annet sted å kjøpe. QWT er dem som solgte de billigst. Pluss at jeg fikk rabatt pga av utsolgt vare;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...