#1 Skrevet Februar 1, 2012 (endret) Har en ubrukt cruise kontroll kit for ettermontering til salgs. Denne passer alle Audi A6 4B & Passat 3BG med elektronisk gasspedal. Denne skulle monteres på min A6, men oppdaget at jeg hadde en av de eneste versjonene men vaier gass. http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p69_GRA--Tempomat--Komplettset-Audi-A6-4B-TDI----FSI.html/beschreibung/#subaction_div Selges for 1000,- Kostet ca. 1150,- ny inkl. frakt og norsk moms. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2012 halv pris syntes jeg høres passe ut 500,- + frakt fra meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2012 600.- + frakt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2012 650,- +frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2012 Sorry. det beste jeg kan gå med på er 1000,- inkl frakt Ønsker ikke å tape for mye på en helt ny del bare for at den ikke passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 4, 2012 Denne koster ny hos bilkomponenter.no 899,- 700,- inkl frakt Sist du hadde denne for salg var prisen 600+frakt Budet mitt står ut søndag 5/2-12 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2012 Delen er solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...