#1 Skrevet Februar 1, 2012 4 100 ats replica selges dekk til en sesong til. 175 70 13 prisantydning 450 ps: ikke felg på bilde men helt lik bortsett fra ikke svart senter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2012 (endret) bump... Lagt til etter 6 dager 17 timer: ingen som trenger billige vinterfelger? ratlook? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2012 BUMP!!! skal få de billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2012 Selg disse på BMW-forumet, så går dem nok fort unna til en med en 2002 eller gammel 3-serie tenker jeg . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2012 takk for tipset:) får prøve det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2012 bumpeti bump bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2012 4 stk? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2012 (endret) 4 stk ja har og noen bra dekk med felger som du kan ta av felgene og få bra med strekk på "atsa" kan ta bilde av strekken på de de sitter på nå, men blir mer strekk på atsa. kån få med de billig bilde av strekken: og bilde av atsa: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2012 Fine felger....kunne godt tengt meg dem selv, men er litt langt unna desværre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 8, 2012 dumt de er langt unna skulle hatt solgt de for og få råd til noen deler til turbomotoren min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 8, 2012 Det må da være noen som bor nærmere som kunne tenkt seg så fine felger ? Uansett....lykke til med salget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 8, 2012 ja får satse på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 9, 2012 ET? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 9, 2012 fant ikke et, men passer i hvertfall på golfen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 9, 2012 Åsmarka... Hvor langt unna Hamar er det? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 10, 2012 (endret) cirka 35-40 min Lagt til etter 5 timer 31 minutter: Solgt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...