#1 Skrevet Februar 1, 2012 Turboen min nærmer seg dau så må ha ny Noen forslag til hvor jeg skal kjøpe? Ser at nbs har en snurre til 8500 Men sjekka også ebay.de og fant "bandler" turboer til knappe 450euro.. Er det boe å satse på? Eller noen som har andre forslag..? Møller er ikke et alternativ i mitt hode. Er forøvrig en 2.0tdi BKP motor dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2012 Kjøp originalturbo! Hør med møller hvor mye dem skal ha er ikke alltid like gale. dem tar vel den gamle turboen i innbytte også. men hvis møller er altfor dyrt, kan du jo høre med turboservice.no. Jeg har desverre ingen erfaring med sider i det store utland som selger turboer til diesel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2012 GIK turbo fks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2012 8095.- for den på nbs.. 8800 på gik men da skal jo gamle sendes tilbake. Gik hadde original bytteturbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...