#1 Skrevet Februar 4, 2012 (endret) Selger min Audi S6 2.2TQ avant.kmstand:276.000. byttet bærearmer foran,skiftet termostaten, skiftet tennplugger F5DPOR. sitter en Pioneer DEH-3300UB spiller i bilen som følger med. det sitter basskasse og forsterker bak i bagasjerom under gulvet. byttet til samco innsugs slange kit. ny ekspansjonstank. interiør så er det bra stand. carbon lister. følger med :chip,turbotrykksmåler,forskjellige fjærer til wastegaten og alu resirkventil. gamle fjærer til understell. nye bremseskiver bak og hjulstuds m/muttere. er sveiset 3" eksos fra downpipe og bakover med en potte bakerst. Karosseri; begynner å bli litt sliten. rust på bakluke og venstre side, og riper på panser og clutchen slurrer ved belastning i 4,5 gir.. har blitt brukt AGIP 10w/60 motorolje. pris: 50.000,- holder til i Drammen, kontakt på 95031396 ved interesse. Lagt til etter 14 minutter: har den ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2012 ingen som vil ha ? mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2012 Clutch som slurer ved belastning i 4,5 gir, men ikke ved pådrag i 2 eller 3 gir? Hørtes merkelig ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2012 ihvertfall der jeg merker det. f.eks opp en bakke i 5.gir med maks gass.. begynner å få trykk og da går turtallet opp, men ikke fart.. får jo maks belastning på de høyere gira? fungerer helt fint til normal bruk ellers.. mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 15, 2012 Helt normalt at en dårlig clutch slurer lettere på de høyere girene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2012 (endret) var det jeg å mente. er på utkikk etter ny bil, så skrik ut hvis noen er intressert Lagt til etter 4 dager 8 timer: ingen som er intressert ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 27, 2012 ny pris... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2012 (endret) jeg bumper denne Lagt til etter 5 dager 17 timer: ny pris igjen, da jeg er intressert i å bli kvitt bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 22, 2012 solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...