Justerbart Senkesett på 08` T5 4Motion-- Noen med tips/erfaringer??

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en 08` T5 som skal senkes etter hvert... Hva bør jeg velge/styre unna av justerbare sett??

 

Ang. felger/dekk dim.-- 9x20 ET45,Hva dekk dim.bør jeg velge??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erfaringer:

 

FK: Fungerer greit når det fungerer, men dårlig kvalitet på demperne etter at de byttet leverandør. (har det på min bil)

TA Technix: Styr unna, vi tar dem ikke inn pga. problemer med knirk og sånn.

Vmaxx: Veldig gode tilbakemeldinger, er kun Extreme-serien som leveres til T5 og den har justerbare dempere.

H&R: Dyrt men best.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med 9x20 er det fint med 255.40x20 load 102 eller 275.35 med 102 load, så kan du evt gå ned i 99 load og velge 245.40.

Har kjørt med H&R i noen år på flere biler og er meget fornøyd med komfort selv med 22" hjul.

 

I dag selger jeg kun H&R justerbart samt det nye Bilstein som er litt rimeligere men får veldig gode tilbake meldiger i Tyskland Nederland og England. Konstrusert av entusiaster på hjul oppheng og produsert av Bilstein med B14 teknologi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med 9x20 er det fint med 255.40x20 load 102 eller 275.35 med 102 load, så kan du evt gå ned i 99 load og velge 245.40.

Har kjørt med H&R i noen år på flere biler og er meget fornøyd med komfort selv med 22" hjul.

 

I dag selger jeg kun H&R justerbart samt det nye Bilstein som er litt rimeligere men får veldig gode tilbake meldiger i Tyskland Nederland og England. Konstrusert av entusiaster på hjul oppheng og produsert av Bilstein med B14 teknologi.

 

Da blei det bestilt Bilstein fra Martin...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører med JOM på min T5, kunne ønske meg den litt lavere foran, men god komfort selv med justeringen helt i bunn, fikk bare ett par uker med 22" før snøen kom, så håper det har sunket litt nå.

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla,

 

Har du kjøpt felger elle?? Mine er for salg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla,

 

Har du kjøpt felger elle?? Mine er for salg ;)

 

Blir nok no 10x19" på meg....: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan Brede Bøen kor lav er din med jom på då? fra senter hjul til buen? er det 1,9 eller 2.5? eg har bestilt jom til min og håpet den blei lav nok:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ved ett bilde av min bil, 9.5x22 med 265/30 dekk.

 

Foran er den justert helt bunn, bak har jeg igjen litt å gå på. Den ser høyere ut bak på bilde, men det er litt pga slik den står.

 

Mener den er ca 38cm fra senter felg til skjermkant

IMG_0958.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hive ut noen bilder, så vi kan se gliset da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, får ut og måle min nå då:-) er din 1,9 el 2,5 blir vel litt lavere med 2,5

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er 2008 2.5TDi 4motion

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki. hadde 08mod 1,9 tidligere men solgte og kjøpte 2,5, kjekker med biltralle den,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen min er 38cm på hjul buene nå med vanlige fjærer på og ville ha den lavere så kjøpte meg coilovers, Men viss den ikkje blir lavere en 38 med JOM i bunn så va det kjedli då:-( er vel bare H&R som senker skikligt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med H&R og varebil er min 37 cm bak og 37cm framme men kan da sleppe den ned ennda 4 cm framme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen min er 38cm på hjul buene nå med vanlige fjærer på og ville ha den lavere så kjøpte meg coilovers, Men viss den ikkje blir lavere en 38 med JOM i bunn så va det kjedli då:-( er vel bare H&R som senker skikligt

 

hvordan fjærer har du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.