#1 Skrevet April 10, 2005 Hei. Er plaget med vannlekkasje på min S2, tildels store mengder vann. Dørken på førerside er gjennombløt, foran og bak!! Listene rundt dørene ser bra ut, i tillegg er dreneringshulla på "torpedo" åpne...tok idag av plastdeksel ved frontrute og tetta kupefilterboksen med silikon,men d såg tørt og fint ut der!!! Var tett og fint der panservaier kommer inn og... Snakk om ganske store mengder vann dett Noen som har tips/vet hvor vannet kan komme inn?? Bilen har ikke takluke.. Takker for tips!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2005 Hei. Er plaget med vannlekkasje på min S2, tildels store mengder vann. Dørken på førerside er gjennombløt, foran og bak!! Listene rundt dørene ser bra ut, i tillegg er dreneringshulla på "torpedo" åpne...tok idag av plastdeksel ved frontrute og tetta kupefilterboksen med silikon,men d såg tørt og fint ut der!!! Var tett og fint der panservaier kommer inn og... Snakk om ganske store mengder vann dett Noen som har tips/vet hvor vannet kan komme inn?? Bilen har ikke takluke.. Takker for tips!! Ja jeg kjenner til det problemet dær, var gjennom bløtt bak førersetet til meg også! Og grunnen til det var varmeregisteret som hadde gått til Hel...... så vannet rant gjennom lufte kanalene som går under sete... Men det kan sikkert være andre årsaker også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2005 Hadde dette problemet på min, men etter at jeg fikk bytta frontruta mi pga steinsprut så forsvant problemet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2005 Velkommen på forumet. Dørken er ellers hel og fin? Ingen hull fra innerskjerm og inn i kupe? Foran eller bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2005 Jeg har hørt at det er problemer med lekkasjer rundt baklyktene, men om det vannet finner veien ned på gulvet under setene aner jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 10, 2005 Jeg har hørt at det er problemer med lekkasjer rundt baklyktene, men om det vannet finner veien ned på gulvet under setene aner jeg ikke. Ingenting er umulig, men det tviler jeg meget sterkt på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 11, 2005 er vel bare å spyle med vannslangen å legge seg i dørken å se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 11, 2005 en kompis har en coupe 2,3 20v og han hadde dette problemet på sin. det kom av lekkasje i pakningen til vaieren til panserlåsen.. Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 12, 2005 Hei...kan tenkes at det er frontruta som lekker, da dan har vært skifta før..er d mulig å få tetta den? ser tett å fint ut der panservaier går igjennom... vet at ene baklykta lekker litt, men det er vel ikke det som gjør d!! Takker for tipsene, får prøve vannslange å ligge å se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 12, 2005 var lekkasje i min coupe å,det var da vinduet i døra på passasjer sida som det lakk inn gjennom,spyl godt i overkant av rutene og se om det renner inn vann da,bytta ruta på den sida da di knuste den når jeg hadde innbrudd,var ett rent helvette å justere inn ruta slik at det ikke lekker,men er tett nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 13, 2005 har nå spyla og sjekka,ser ingen lekkasje når jeg ligger inni bilen ...eneste er litt vann som renner langs dørlista helt fremme og så drypper det bittelitt fra vinduet på passasjersiden i bakkant,men det er lite....?? lyddempeplatene langs torpedo er tørre og fine, så er vel ikke frontruta da sku en tru...d er først nede på dørken at den er våt!! Jaja, får vel bare fortsette å lete..vannet må komme en plass ifra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 13, 2005 Ja jeg kjenner til det problemet dær, var gjennom bløtt bak førersetet til meg også! Og grunnen til det var varmeregisteret som hadde gått til Hel...... så vannet rant gjennom lufte kanalene som går under sete... Men det kan sikkert være andre årsaker også... Hvis det er registeret er mest sannsynlig front ruta di seig på innsiden.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...