Anbefalte innlegg

Hei fikk endelig nye skilt plater i posten, men foran så blir platene for store for min bil. Tenkte jeg skulle bare feste skilte uten platen. Har prøvd med borelås, men det løsnet alt for lett, kansje pga av kulda. Noen som har noen forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei fikk endelig nye skilt plater i posten, men foran så blir platene for store for min bil. Tenkte jeg skulle bare feste skilte uten platen. Har prøvd med borelås, men det løsnet alt for lett, kansje pga av kulda. Noen som har noen forslag?

Sika ? Dobbeltsidig teip? Mange alternativer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg litt kraftig borrelås, fest det på bilen og skilt og la det stå (hver for seg) over natta sånn at det fester seg skikkelig!

Funker for meg hver gang :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt mye 3M borrelås, og det funker. Som Kristian nevner; La det være på en stund før det tas i bruk, og helst i varme omgivelser. Sitter som støpt etterpå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt dobbeltsidig tape og det funker også gull. :) Bygger heller ikke så mye som borrelås. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestilt noe sikkelig kraftige saker fra 3m, burde holde i masse :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.