#1 Skrevet Februar 2, 2012 Som overskriften sier, har kald luft i klima ved lavt turtall, selv om motoren holder 90 grader. Alt er nytt i sommer, porta overhalt topp, smidde stempel i 0,5 overdim, h profil råder osv osv vannpumpe osv. For å skrive det enkelt, alt er bytta. Og tett før overhaling ble termostaten bytta. Men bare jeg ruser bilen litt, over 3000rpm kommer det varmluft. Hva kan dette være? Forsvinner ikke noe kjølevæske. Tett varmeapp register? Def toppakning? Bilen er gått 210000km og er snakk om en A4 B6 1.8TQ 2002 modell, og motoren har gått 7000 siden overhaling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2012 Første jeg tenker er vacuumklokken til varmeregisteret. Forutsatt at din bil har det? (Noen andre får bekrefte dette) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2012 Små tett varmeregister, ta og rens det.. hadde samme problemet på min.. ble 1000 ganger bedre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...